Wajah Kesayangan Hamba - All About Love

Thursday, December 20, 2012

Wajah Kesayangan Hamba

Assalammualaikum...






Semua wajah2 dalam gambar di atas adalah wajah kesayangan MV....hehehehe.....rindu dgn HAikalAyu sebenarnya ni..tue yg up entry mcm ni..huhu....


25 comments:

  1. peeewittt
    ttp muka,ttp muka..maluuuu =)
    hahahaha

    moga bahagia selalu Mv =)

    psst ! ai dah dpt brooch dr Mv tu..tima kasih tau,syg MV ketat2 =)

    ReplyDelete
  2. opsss
    lupa lak..nti baca entry khas tuk MV hokayy :)

    http://miszpinkies.blogspot.sg/2012/12/senyum-tima-kasih-mv.html

    ReplyDelete
  3. selamat tgh ari...comel2 dan sungguh bahagia..:) kak intan doakan mv dan kuarga happy2 selalu dan bahgia..ameen

    ReplyDelete
  4. comelnya mereka... >.<

    done hotlink...

    ReplyDelete
  5. aloo..rindu ye...
    xpe..nanti dapat jumpe..sabar..

    ReplyDelete
  6. opsss trtgk yg last sekali..hihi..comellah ank2 mv ni..grm!

    ReplyDelete
  7. ndu bah semoga jodoh berkekalan till jannah

    ReplyDelete
  8. esok dah nak balik ranau jumpa diorang kan. sabar ye. :)

    ReplyDelete
  9. anak memang kesayangan setiap ibu bapa... :)

    ReplyDelete
  10. sweet :) lebih2 lagi kakak ayu pakai tudung yer..comey :)

    ReplyDelete
  11. Untung MV dah punya pelengkap keluarga...ank2 la yg melengkapi hidup MV dan mr velentine...moga bahagia selalu... ;-)

    ReplyDelete
  12. heheh....kesayangan MV...
    kalu saya rindu kat anak pun macam nie jugak ..heheh

    ReplyDelete
  13. memang rindu kan bile anak2 xdew dengan kite...

    ReplyDelete
  14. sweet comey and happy.. :) like infinity

    ReplyDelete
  15. aloloo suwitnya pic last tuh..hehee

    ReplyDelete
  16. oi oi..buat nda nmpk gmbr dbawah tu.hahaha

    ReplyDelete