Mining Magnate - All About Love

Thursday, December 20, 2012

Mining Magnate


Assalammualaikum...

Mining Magnet drama cina yang sedang ditayangkan di Ntv 7 setiap isnin hingga jumaat jam 9.30 pm -10.30pm...drama ni menggantikan drama Justice In The city....

Cerita ni mengisahkan kehidupan seorang janda(Luo Lin) yang menguruskan Syarikat Lombong Bijih Timah yang jatuh cinta dengan pekerja bawahan(Su Zhi Kai) yg juga merupakan bekas seorang banduan kerana membunuh ayah tirinya yang merogol adiknya iaitu Su Jie Ying(Chris Tong)

Luo Lin(lakonan Debbie Goh) & Su Zhi Kai(Frederick Lee) mula berkenalan apabila Zhi Kai terlibat dalam kes penculikan anak Luo Lin secara tidak sengaja...Zhi kai berjaya menyelamatkan anak Luo Lin & hampir kehilangan nyawanya.dan kebetulan juga wajah Zhi Kai seiras dgn wajah mendiang suami Luo Lin

Setelah Zhi Kai sudah sihat..Luo Lin menawarkan pekerjaan kepada Zhi Kai utk bekerja di Lombong Bijih Timah milik Luo Lin...Namun kehadiran Zhi Kai tidak diterima oleh Jie Ying kerana dia x mahu ingat kisah lamanya kerana dia memiliki hubungan cinta dgn Zhu Xi Guang(Josh Lai) yang merupakan adik ipar Luo Lin...

Cerita semakin menarik semalam..apabila ibu mertua Luo Lin mula menampakkan kejahatannya...Menyampah pula..hish geram ni yg makin best mau tengok ni..lagipun Jie Ying mula menerima anaknya(hasil dirogol ayah tirinya) kerana dia sanggup mendermakan buah pinggang utk anak itu...

Tapi yg kesian..jie  ying keguguran & suami Serta ibu mertua dia tidak menerima dia lagi..dan yang paling sedih ibu jie ying mati dibunuh oleh bakal suami Luo Lin...hish jahat betul lah....nda sabar mau tahu sambungan malam ni.....

Sorry terexcited bah smpi lupa tanya ada ker yang tengok ceta ni juga???

sumber dr google
sumber dr google

sumber dr google

sumber dr google


sumber dr google

21 comments:

  1. mmg x sempat nk layan citer ni hehhe

    ReplyDelete
  2. wah lama suda x melayan drama cinaaa

    ReplyDelete
  3. xsempat nk tgk main waktu malam kan..suka tgk gambar cina time ptg2 kul 6-7ptg

    ReplyDelete
  4. Lama nur tak layan drama cina..
    dulu hari2 tengok drama cina dkat 8tv pukul 5 tu...

    best.. :)

    ReplyDelete
  5. seronok tengok drama China..anak etuza tu yg perempuan korean ja nak tengok...

    ReplyDelete
  6. tak minat citer cina skrg. dulu mmg layan jgk.

    ReplyDelete
  7. waaaahhh....x penah tgk citer ni ekekee

    ReplyDelete
  8. cam best je citer ni,, huhu
    nak tengokkkk =(

    ReplyDelete
  9. minat sungguh akak yer..hehe jijah takde tv..lama betul tak tgk drama2kat tv tu..

    ReplyDelete
  10. Myu pon ada gak tgok sekejap citer ni. Memang best :)

    ReplyDelete
  11. kalau drama cina nani suke layan tv2. dlu2 la. skg xde tv

    ReplyDelete
  12. Alaaa tk lyn drama cina la. Balik kojer dh ptg. Ptg layan drama melayu je.

    ReplyDelete
  13. xtgk la mv..xrapa dan org kedah kata..hehe

    ReplyDelete