Followers

Thursday, December 13, 2012

Home » Orang Memberi Kita BerGaya

Orang Memberi Kita BerGaya


Assalammualaikum..

Tajuk entry kali ni mmg tak le blah kan3x..hahaha..orang memberi kita Merasa Tp MV pula memandai2 tukar...Orang Memberi kita bergaya....Bergaya apa???hehehe...sebenarnya entry ni hanya sekadar mau minta puji orang Sabah bilang...hehehe...

Sebenarnya MV saja mahu bagitahu yg MV menghargai hadiah semua hadiah yg MV terima drpd rakan2 blogger...dan hari ni..MV update entry dgn gambar gaya ala model...***Model lah sgt..huhuhu...layan jak bah kan...



Nampak gambar di atas....Brooch yg MV pakai tue Wanieys yang bagi tapi telah menjadi hak milik kakak AYu...MV pinjam jap.hehehe..dan tudung yg MV pakai pula pemberian drpd Deq...MV suka sgt tudung ni..tone warna sgt cantik...senang nak diurus...hehehe

Amacam cantikkan???...ar jangan menyampah dulu..MV belum habis taip lagi..cantik kan tue tudung & brooch...hehehehe..cantik mcm tuan yang memberinya kan...


Dan yg ni pun cantik juga kan..hahahaha...Cantik sgt kan...hehehehe...Kalau kamu nda cakap cantik pun MV tetap rasa cantik(**Bulikah Tue???)hehehe..tapi Hubby MV selalu cakap.."kalau Cyg nda cantik..abg nda jatuh cinta"....Alolo...suka bila dia cakap mcm tue..seakan dunia ni bergemerlapan..hahaha

Tapi kamu semua pun cantik bah..lagi cantik..sebab cantikbukan hanya luaran..tp dalaman juga....bye semua SI cantik & SI KAcak yg sudi Membca entry ni

28 comments:

  1. semua cantik la. tudung, brooch, org yg bagi, org yg pakai & org yg komen. hihihi.. :)

    ReplyDelete
  2. ciptaan Allah semuanya cantik2... @__@

    ReplyDelete
  3. hehe.. smlm entri ni masuk draft balik eh?

    cntik!!! :)
    Alhamdulillah.. rezeki.. org memberi kite bergaya la.. :) betul la tu

    ReplyDelete
  4. cantik ! especially tuan badan tu..hehe

    ReplyDelete
  5. COMELLLLLLLLLLLLL . AMBOI KAK .. NAK G MANE TUUU :)

    ReplyDelete
  6. kalau menutup aurat di tambah brooch yg comel mmg cantik dan menepati ciri2 seorang muslimah..:)

    di tambah dpt dr teman ..uh rezeki alhamdulillah.manis saje orgnya.

    ReplyDelete
  7. cantik tudung tu bah.. warna yg soft jer..pakai baju apa pon sesuai..

    ReplyDelete
  8. cantikkk.. :)
    kita ciptaan ALLAH memang sentiasa cantikkan.. :)

    ReplyDelete
  9. Cantik mcm anak dara lah MV.
    Ikhlas ni :)

    ReplyDelete
  10. stripe hijau kuning..nice~ :)

    ReplyDelete
  11. laaa...kak MV mmg cantik pun! meh sally babap sape yg ckp akak x cantik tuh! hihihi :)

    ReplyDelete
  12. hahaha.. mmg sesuai sgt ngan tajuk tu...so camne dah bergaya dgn brooch deqla???

    ReplyDelete
  13. hahahaha..bergemerlapan juga sekeliling ku sekejap dear..kekeke.


    cantik....itu tudung...haha pemakainya manis~

    ReplyDelete
  14. cantik bah..ndak gaya ibu orang..
    macam masih single n available ..:)

    huhu

    ReplyDelete
  15. CANTIK ITU SUBJEKTIF..SEMUA CIPTAAN ALLAH CANTIK2 CUMA DGN TAHAP YG BERBEZA2..HEHE

    ReplyDelete
  16. Cabtik! Tudung tu kaler dia lawa lah.. Macam eskrem paddle pop.. Soft rainbow kaler.. Suka! ^_^

    #Betul tu MV, setiap manusia cantik dari cara tersendiri.. ^_^

    ReplyDelete
  17. suwettt la..nper say telpas n3 nih ek..hahaa..

    ReplyDelete