Followers

Tuesday, December 11, 2012

Home » Roti Kosong Kari Kambing

Roti Kosong Kari Kambing


Assalammualaikum....

Roti Kosong atau pun roti canai..Saper yg suka makan???Family MV mmg suka makan roti canai ni...Hari tue masa balik Beaufort kami pergi makan roti canai ni...lama nda bawa HaikalAyu Makan roti canai jadi Hubby pun bawalah sabtu lepas..

Biasa kalau makan roti canai di restoran Mamak ni mmg hubby akan minta kuah kari kambing..Entah kenpa hari tue kambing semua isi..xda tulang..mmg rezekilah kan...MV mmg minat kari kambing juga...tapi HaikalAYu kalau makan roti kosong mesti akan makan dengan kuah susu...

Nak dijadikan cerita...Kari kambing tue telah memikat selera seseoarang...Siapa???Jeng 3x...hahaha..siapa lagi kalau bukan Wani Syazwana...Siap dia nda bagi lagi MV mau ambil tau..hanya dia & abah dia jak yg boleh makan....

Jom Layan gambar2 yg MV sempat ambil

sedapnya kari kambing  ni

ABg Haikal Semangat betul

ini snap jarak dekat punya

Hubby yg tersayang

Penuh mulut & tangan..
Bahagia sebenarnya tengok org yg tersayang enjoy menikmati makanan..MV bila tengok dorang makan mcm ni pun MV kenyang sdh....Gembira tengok anak2 membesar dengan sihat....

Sayang Kamu Semua My VelentHaikalAyuWani

Tabung HAW

21 comments:

  1. sedap tu. KA singgah baca dalm cuti2 mesia ni hehehe

    ReplyDelete
  2. semangat je diorang makan. petang2 balik keja lepak ngan kawan2 makan roti canai. hihi.. tp cikna xmakan kambing. ;)

    ReplyDelete
  3. berselera makan... betul la tu..kita bila tgk org yersyg mkn dgn sepuas hati..kt pon dh rsa kenyang kan..

    ReplyDelete
  4. BUI X PANDAI MAKAN KAMBING..KALAU MAKAN TERUS PENGSAN SBB BAU..HAHAHA

    ReplyDelete
  5. heheh best tgk budak2 tu smangat mkn hihihi

    ReplyDelete
  6. memang suka makan roti canai guna kuah kari pun.. kuah dal tak bape gemar sangat. =)

    ReplyDelete
  7. sy suka kari kambing, lamb chop, susu kambing..

    ReplyDelete
  8. wahhh sedap tu kak...kalo dekat area umah saya yg plg tip top ade satu gerai ni..pkul9am xpayah cari habis dah..:)

    ReplyDelete
  9. dapnye.. kalau makan roti canai kena ikut tempat. jarang makan roti canai kat kedai mamak.hehe kari kat kedai mamak sedap.

    ReplyDelete
  10. kari kambing? meleleh air liur... @__@

    ReplyDelete
  11. sedap2... kami 3 beranak pun sk :-)

    ReplyDelete
  12. dah lama tak gi makan roti canai...akak paling suka cicah ngn dhall n kari..

    ReplyDelete
  13. penuh waniey mkn yer...hihihi...cecah gan roti kosong mmg sdap je kari ni.. :)

    ReplyDelete