Followers

Sunday, December 23, 2012

Home » Singapura Juara Piala AFF suzuki 2012

Singapura Juara Piala AFF suzuki 2012

Assalammualaikum...

Semalam berlangsung perlawanan Final pusingan ke-2 Piala Suzuki AFF 2012 antara Thailand Vs SIngapura..Dengan berbekalkan kelebihan 2 gol ketika Final pusingan pertama di Singapura nampaknya nasib singapura sama seperti Harimau Malaya,,,

Terpaksa berdepan dengan permainan yg pengadilannya yg berat sebelah...huhuhu..apa dah..kenapa MV cakap berat sebelah..sebab pemain thailand jatuh jer wisel berbunyi tp ada 1 masa tue 3 pemain singapura sudah terjatuh tp permainan masih diteruskan...

SIngapura hanya mampu bertahan pada separuh masa pertama..dan di awal permainan separuh masa kedua nampaknya Thailand berjaya menjaringkan gol..menjadikan kedudukan secara agregat 2-3...

Namun Singapura memenangi perlawanan semalam secara agregat 3-2 apabila kedudukan 1-0 kekal hingga ke wisel penamat,,Tahniah SIngapura...dan Thailand,,,huhu,,jangan buat jahat sama org lain kali..hahaha(jahatnya MV)

 

15 comments:

  1. Abes je game sume player Thailand frust...Tak best dorang main smalam .Tapi layan gak~

    ReplyDelete
  2. padan muka thailand kalah gak walaupn pgadil mcm sokong diorang huhuhu..singapura hrp pemain import jer rmai

    ReplyDelete
  3. tahniah singapore.. memang hebat!

    ReplyDelete
  4. umm..padan mua sama depa..huhu..2 la jahat sangat...

    ReplyDelete
  5. thai harap pengadil mcm si gangnam style hari tu kot..hehe..

    ReplyDelete
  6. sngt suka singapura menang dri pde thailand kennnn hehe *_*

    ReplyDelete