Followers

Thursday, December 13, 2012

Home » Janji Palsu AFF!!

Janji Palsu AFF!!

Assalammualaikum...

Dipermainkan lagi!!!itulah yang dialami skuad kebangsaan kita di Thailand.Permohonan maaf daripada penganjur,Persatuan Bola Sepak Thailand nampaknya hanya sekadar mainan sahaja.

Dijanjikan Sesi Latihan Rasmi selama sejam di Satdium Supachalasai malam tadi tidak menjadi kenyataan kerana tiada sesi latihan dibenarkan di Stadium itu.Sebaliknya HArimau Malaya hanya menjalani latihan fi gelanggang Kelab BEC Tero Sasana,Stadium Thephasadin yang hanya berkapasiti 6,000 penonton.

Nampaknya mmg perang psikologi betul Thailand kan..kesian HArimau MAlaya sebab sudah 2 hari berturut2 tidak dapat berlatih dgn baik.Nda apalah kan...MV doakan Harimau Berjaya mengaummmmm DI Thailand dan Membaham gajah perang di tanah seberang.

Chayok2 HArimau Malaya..

Orang berbudi Kita berbahasa
Orang Memberi kita merasa
Stadium apa pun tak kisah
Yang penting GO GO GO Malaysia

31 comments:

  1. Tak puas hati la Thailand tuh.Mesti manager dia yang bangang tu buat hal~

    ReplyDelete
  2. klu dah rezeki msia menang mmg xkemana, org wat cane pun mesti mng jgk. chaiyok harimau malaya! =)

    ReplyDelete
  3. memang kalah la thailand ni...

    ReplyDelete
  4. all the best HM...wat abes baikk nt ya.

    ReplyDelete
  5. gitu pulak,,kesian harimau malaya, xpe,all the best

    ReplyDelete
  6. aisey siap pantun ko dear a..kekeke.

    mungkin ada hikmah disebaliknya :)

    ReplyDelete
  7. baca paper pagi nie, lg nek menyampah dgn coach Thailand tue..sengal je

    ReplyDelete
  8. setujuuu dengan MV..go go go m'sia..:)

    ReplyDelete
  9. a'a wani ada dgr jg pasal ni kt radio pg td

    ReplyDelete
  10. Thai buat mcm tu sbb dia org x percaya pd diri sendiri.. biasanya org yg buat mcm tu, takut dgn bayang2 sendiri je.. harap2 hm ok mlm ni..

    ReplyDelete
  11. sedih tgk keadaan padang tmpt dorg berlatih...

    ReplyDelete
  12. mmg kurang sopan tuan rumah melayan tetamu mcm tue. tggu lh mlm nie ... ngaummmm

    ReplyDelete
  13. kesian kan tgk pdg cm tempat gajah berkubang ja..hahaha...selamanya harimau malaya :-)

    ReplyDelete
  14. jangan lupa mohon doa..org org terainaya akan di makbulkan...insyaALLAH...

    ReplyDelete
  15. betul tu. kesian sgt kt diorg. semlm mase tgk berita pun, coach thailand mcm x ikhlas je nak salam ngan coach msia. senyum pun x. huhuhu. semoga harimau malaya berjaya!

    ReplyDelete
  16. Hurmmm (sdg brfikiran jahat)
    Ntah apalah yg diorg buat kt stadium utama kannn.. Pawang siam ni bahaya tau.

    ReplyDelete
  17. Jgn lupa sorak kuat2 mlm ni, walaupun hanya tonton tv kecik kt umah je.

    ReplyDelete
  18. yg pasti akan ttp sokong..men habis-habisan..jgn men lenggang kangkung plak mlm nnt ye Harimau malaya...

    ReplyDelete
  19. kesian harimau kita kena pijak dgn gajah putih tuh ! mintak2 dorang semua menang!! :D

    ReplyDelete
  20. walau ape pom keadaan yang berlaku..:)

    ReplyDelete