Biar Ku Simpan Rasa Ini - All About Love

Wednesday, December 12, 2012

Biar Ku Simpan Rasa Ini

Assalammualaikum...

Saat begini sepi menerpa
Bunyi cengkerik di ruang telinga
deruman enjin motor menganggu jiwa

Kala sepi termenung sendiri
Sayu di hati melihat Si Dia bermonolog sendiri
Terasakah Dia dengan kehilangan ini...

Rindu itu datang lagi
Hati ini merintih sedih
argh bisakah aku bertahan lagi

Menghitung hari yg slih berganti
Nyata penantian itu menjerat diri..
YA!!aku terasa kehilangan ini

Betul!!bukan hanya Dia
Tapi AKu juga merasainya...
Dia Hanya anak kecil 
Masih belum tahu apa2

Tapi aku..Si IBU mendambakan Mereka
Sengaja tidak bertnya khabar 
Namun mereka juga sama 
Merindui Ibu yg jauh di mata

Merindui adik penawar duka...
Bila soalan mereka tanya
"Mama kenapa nda call kakak"

Sebak terasa di dada..
Air mata ku tahan dr gugur 
Ku katakan pada mereka
"mama tiada kerdit sayang"

Walau sebenarnya Hakikat adalah jauh berbeza
Wahai Anak yg jauh di mata
Ibu mu ni tidak sekuat Abah

Air Mata pasti mengalir 
Jika mendengar suara..
Apatah lagi bila kamu Berkata
"Selamat malam Mama..."
"Good Night Mama.."
"I Love you Mama.."

Sakit hati mama Sayang..
Kerna itu panggilan tidak kamu terima..
Ya Allah kuatkan lah Hati ku yg meronta..

Aku Rindu Mereka
Aku Mahu Mereka
Ya Mama Rindu kamu Berdua..Haikal AYu



19 comments:

  1. Mungkin tidak ada kata2 yg mampu merungkai rindumu teman...kuatkan semangatmu!

    ReplyDelete
  2. anak2 anugerah Tuhan yg tidak ternilai .. sabar ea MV

    ReplyDelete
  3. diorang balik kampung lagi ke MV... Huhuhu sedih kan duk jauh dari anak....

    ReplyDelete
  4. sedih la plak bc nih..sabaq ya mv..diorg pon rndu mv jugak tuh

    ReplyDelete
  5. sabar ye. sayu je bila baca. saya pun sdg berjauhan dgn anak2 ni. huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. alololo kak.. jangan sedih2 k.. nanti balik la mereka tu..

    ReplyDelete
  7. rindu la berjauhan dgn anak kan hehe...kalau wani pun kompom rindu...dh la xpenah bepisah dgn qalief

    ReplyDelete
  8. sabar ya MV...
    yang pasti diorg dalam keadaan sihat saja..

    ReplyDelete
  9. diorg kat mne MV?menanggung rindu yer...sabar ea..

    ReplyDelete
  10. syahdunye... deqla pun rindu sgt2 "baby" deqla...camne la agknye rupa dia..huhuhu...

    ReplyDelete