Followers

Friday, December 14, 2012

Home » ThankYou

ThankYou

Assalammualaikum....

Jom pergi terjah CIM

Entry utk Kak Niena Rizal....Kak Niena ni pemilik blog Cinta itu misteri....Salah seorang ahli Geng Segar Follower....TAdi pagi MV cek kat ofis..Yeahhhhhhhhhh.....akhirnya inai yg Kak Niena kirim dah sampai...

Terima Kasih kak..First time dapat inai dr Mekah ni..x sabar nak guna kat tangan anak2 & tangan sendiri..hahahaha...excited terlebih over sdh ni.....



Nampak gambar yg agak kabur tue..hahahaha...terima kasih sgt2 kak.....Sayang kak Niena....hehehehe...


25 comments:

  1. hehe thniah dear..bezkan pkai inai..ayu dh pkai.hihi

    ReplyDelete
  2. wah..berinai ler mv anak beranak pas nie .. hehehh

    ReplyDelete
  3. saya pun ada inai ni, mak saya balik haji aritu ade bagi. tapi sampai la ni x pakai2 lagi. hehe

    ReplyDelete
  4. wah best lah asyk dpt gift ja..hehe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dah sampai...

    Terima kasih sudi up N3. minta betulkan sikit nama bolehhh....(hehehmengadaplak)

    Nama CiM 'Niena' laaaa,bukan Nienal. or nak type 'Niena Rizal'

    Suka tengok kamu semua berinai :)

    ReplyDelete
  6. Yeargh..MV , apa lagi weekend ni weekend berinai..hehe..

    ReplyDelete
  7. Cpt2 pakai tau kak.. :) nk tgk!! Inai nye cntik tgk nur pakai :)

    ReplyDelete
  8. berinai lah nanti...

    done hotlink..

    ReplyDelete
  9. bestnya dapat inai.. hehe tahniah kak..

    ReplyDelete
  10. ai dah pakai dah MV..merah tau..suka sgt :)

    ReplyDelete
  11. wah bestnya.. lps ni merahlah kuku.. :-)

    *mv, akak nak tanya, mv dh terima ke blm ke kerongsang yg akak bg tu?

    akak pos dekat alamat ni..

    suzyanna yap,pej.setiausaha persekutuan sabah,aras 7 blok a,KPKPS,jln ums,88450,kota kinabalu,sabah

    ReplyDelete
  12. cikna pun dh dpt tp belum up lg. ;)

    ReplyDelete
  13. hihi.. deqla pun baru je dpt jumaat lps..tp x pakai lagi so xleh wat entri lagi..

    ReplyDelete