Followers

Sunday, December 23, 2012

Home » Kesan Pure Marine Collagen

Kesan Pure Marine Collagen

Assalammualaikum...

Hari tue MV ada buat entry yang MV sdh mula gunakan Pure MArine Collagen..dan kali ni MV mau kongsikan apa kesannya penggunaan PUre marine collagen ni setelah 3 minggu mengunakan collagen ni..

MV amalkan minum collagen ni setiap hari sebanyak dua kali secara konsisten...dan apa yg MV rasa selepas guna ialah apabila buang air besar...kalau dulu MV ada sembelit tp skg MV nda mengalami sembelit ni sudah....

Sakit2 sendi yg MV alami pun semakin baik...Dan apabila MV letak kat muka..serius mmg menyegarkan dan yang paling berkesan jerawat mengecut bila letak collagen....

MV nda mau lah cakap yg MV pakai collagen ni kulit MV bertambah cantik..nnt org bilang perasan...huhu..

Dan kalau minum collagen ni akan buat kita kurang rasa lapar...Jadi mmg sesuai pada yg nak mengurangkan berat badan...hehehe....

Kalau berminat nak try collagen ni just PM MV di komen...

30 comments:

  1. akak guna yang bese2 tue ke yang pepel kak?

    ReplyDelete
  2. sama macam mia... cuma sekarang ni mia nak cuba guna yang gred purple lepas abis kolagen putih ni..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum..
    mama dan akaq saya pun menggunankan pure marine collagen yang berwarna purple...air rendaman PMC tu mama saya rendam kaki dan tapak kaki lebih lembut daripada sebelumnya. :)

    ReplyDelete
  4. Sheda makan tak konsisten la kak. huhu. tapi maksu sheda makan, dia bagitahu kesan yang sama akak cakap ni. huhu. dia promote kat makyang pulak skg ni.

    ReplyDelete
  5. nak try juga lah nnti. skrg tgh makan supplement lain. :)

    ReplyDelete
  6. datang dari blog miss ieda,
    salam kenal sis :)

    ReplyDelete
  7. byk jugak khasiat collagen ni yer ? :)

    ReplyDelete
  8. pilihan ramai sudah collagen2 ni sekarang ..

    ReplyDelete
  9. pilihan ramai sudah collagen2 ni sekarang ..

    ReplyDelete
  10. rumpai laut kan MV. seperti elken spirulina dari alga laut, etuza sejak 2006 amalkan makan sperilina elken ni.Syukran...nanti bagitahu lagi sekali ya ..harga nya.

    ReplyDelete
  11. hantar ke alamat ni
    Pesona Etuza
    Peti Surat 2013
    89008 Keningau,
    Sabah.

    ReplyDelete
  12. salam mv
    Tirana aduka melawat di pgt minggu

    ReplyDelete
  13. WAH..PRODUK BAGUS,HASILNYA CONFEMLAH TERBAIK KAN

    ReplyDelete
  14. oooooooo. bagus utk penghadaman la jugak ye. ;)

    ReplyDelete
  15. nk cuba lh..dya pun sembelit..huhu

    ReplyDelete
  16. testi yg bek..klu blh than lapar ni bgus la utk yg berdiet...leh slim nnt :)

    ReplyDelete
  17. tang jerawat tu nani suke, tapi tak kurang mkn kurang bert bdn tu kureng.. hehe.. apapun rmi yg review ckp collagen ni bagus

    ReplyDelete
  18. Wah banyak Kesian positive yek MV..nanti kulit MV mesti makin cantik bahhh...

    ReplyDelete
  19. ramai dah buat entry pasal ni..untung la dpt komisen :D

    ReplyDelete
  20. cam best je...yg best bile xde sembleit lg tuh

    ReplyDelete
  21. tumpang lalu..sy dr semporna..jika bminat dgn pure marine collagen..ble dptkan harga murah dr sy...ble like page sy semporna pure marine collagen..tq

    ReplyDelete