Followers

Wednesday, December 12, 2012

Home » Madu Dibalas Racun

Madu Dibalas Racun


Assalammualaikum...

Madu Di balas Racun..sesuai bagi Thailand..apabila Pihak Pengurusan Pasukan Kebangsaan(Harimau MAlaya) membuat aduan kepada penganjur Piala Suzuki AFF(Persatuan Bola Sepak ASEAn) & Persatuan Bola Sepak Thailand(FAT) berkenaan keadaan padang yg disediakan kepada PAsukan HArimau Malaya utk latihan didapati becak & tak ubah seperti bendang...

NAh kau kalau marah pun jangan bah begitu...Org bagi madu kau balas racun..layanan yg Thailand terima Di Malaysia agak berbeza kerana mereka dilayan dengan layanan bertaraf 5 bintang(padang latihan tertutp & anggota keselamatan)

Sedangkan layanan yg Harima Malaya terima amat menyedihkan....bermain di padang yg becak..tempat persalinan pakaian tiada..jaring gol koyak..& sesi latihan boleh ditonton oleh org awam....

Nah ini namanya perang Psikologi..mana2 jak lah Thailand...buat baik di balas baik..buat jahat jangan sekali..sebab nnt kena batang hidung sendiri...Bak kata Nabil..LU Fikirlah sendiri...hoho...

Sumber dr google..
Nampak perbezaannya kan...apa2 lah kan..yang penting Malaysia Boleh!!!!!!!

21 comments:

  1. Isk teruk nya Thailand ni..
    geram plak tau!...
    Malaysia Boleh....go..go..

    ReplyDelete
  2. nampak sangat kan akk....huhu..xbiar la..asalkan corak permainan still mantap..

    ReplyDelete
  3. kesian sesiapa yg jd sepah tu, dh habis madu terus dbuang,,ish3

    ReplyDelete
  4. x guna la thailand...ape kes bagi padang macam tu...xpe2..yg penting malaysia akan membalas dendam..

    ReplyDelete
  5. tak patut pihak thailand buat mcm tu...

    ReplyDelete
  6. ishhh ! geram btol tengok , tak adil betol . hurmm

    ReplyDelete
  7. sabo jelah..akak bg lnk ttg nuff tih dq xleh klik pon..nper ek??leh bg lag x??

    ReplyDelete
  8. alahai teruknya padang, pdg dkt tmn depan umah nie lg cantik..memg diorg perang psikologi btl..takut agaknya dgn ngauman harimau hahahahaha...

    ReplyDelete
  9. diorg dengki ngan malaysia..aih..semoga malaysia mng !!

    ReplyDelete
  10. takpela..ap blh bt..jdkan ni sbgai 1 cabaran..harimau malaya boleh!

    ReplyDelete
  11. geram nye dengan Thailand yg kejammmmmmmm ituuuu !! * baeklah , tak ade lh tahap kejam * Jahat je lah eiiiiiiiiiiii nk sebat !

    ReplyDelete
  12. Amboih....
    padang ke tempat berkubang tu???

    ReplyDelete
  13. Sedih je dgr pasal ni kt radio pgi td. Xpatut betul..

    ReplyDelete
  14. HRP2 PASUKAN MALAYSIA X PATAH SEMANGAT KAN..

    ReplyDelete
  15. haha... simple je mama mia komen... no komen.... deqla pun nk no komen jgk la... :p

    ReplyDelete
  16. haish terok sangat padang 2 kak..xpelah...hidup harimau malaya..kami nantikan auman nya..

    ReplyDelete