Followers

Friday, December 14, 2012

Home » My Bam Bam

My Bam Bam

Assalammualaikum...

Apa khabar semua...kali ni just mau up entry bervideo..Video My Wani...diambil mengunakan HP yg memboikot MV..nah kau fikir..boikot2 pun berguna juga....Walaupun hari tue screen dia hitam..tapi lepas sehari ok sudah..

Motif ambil video ni sebab lucu bila tengok Wani ni berlari comel jer...masa ni dia tengah main bola....Gelagat dia buat kami semua gelihati...terutamanya bab dia tiup bola tue ,,,

Jom Layan Video ni


So kamu terhibur???Kalau terhibur komen lah sikit..hahahaha

27 comments:

  1. hamboih aktif betol dier yer...suke men bola tu...hihi

    ReplyDelete
  2. bola tu asyik nak masuk bawah almari je. hihihi..

    ReplyDelete
  3. balik umh bru dya blh tgk vvideotu

    ReplyDelete
  4. Alaa...akak tak dapat tengok la... Ada limitation kalau kat office nie.

    ReplyDelete
  5. x dpt tgk vidoe..opis kne blok lah..hampeh tOl..

    ReplyDelete
  6. kecoh yer pasal bola semlm...hihi...tp lg kecoh tgk gelagat wani ye x? haha

    ReplyDelete
  7. hehehe..kelakar la wani ni...nnti dh besar tunjuk kt die...

    ReplyDelete
  8. :) alololo....kejar2x amek bola...hahaha..comel jer

    ReplyDelete
  9. Sukanya Wani main bola.. Hehe.. Cute bah tgk dia lari.. Hiks! ^^,

    ReplyDelete
  10. ta saba nak tunggu baby kua.. and main2 ngan die.. hehehe

    ReplyDelete
  11. Suatu hari nanti,kita akan merindui saat2 begini.

    ReplyDelete
  12. lincahnye wani.. hehe.. suke tgk.. more video kak ye!! :)

    ReplyDelete