Followers

Thursday, December 20, 2012

Home » Singapura Vs Thailand-Final Pusingan 1 AFF 2012-

Singapura Vs Thailand-Final Pusingan 1 AFF 2012-

Assalammualaikum...

Memulakan hari ni dengan update keputusan Final AFF 2012 pusingan pertama antara SIngapura Vs Thailand yang berlangsung semalam di Singapura..Singapura menang 3-1..hahaha....singa baham Gajah perang..ini kalilah...wakakaka....

Dan jurulatih Thailand cakap mutu pengadilan semalam tidak adil...nah rasa lah kamu..hari itu masa Malaysia kena nda pula kau mau melenting..haahaha..kan sudah kena.....bak kata pepatah"buat baik berpada2..buat jahat jangan sekali""

Eh ada kaitan ka??hahahaha...Hubby MV bilang..siapa2 pun kalah kalau main di Singapura sebab main di padang tiruan...ada kaitan kah???hehehe...

Paling best tengok semalam bila Singapura dpt gol ketiga pada masa tambahan..cayalah...terkedu Thailand...lepas tue terus main kasar..nda sabar mau tengok Final ke-2...mcm mn agaknya...

Tabung HAW

18 comments:

  1. padan muka atok KFC tue .. hahahh

    ReplyDelete
  2. huhu. padan muke. rase lah perit nye pengadil tak adil kan. ;)

    ReplyDelete
  3. Best gak tengok dorang main malam semalam...Memang patut kot Singapore menang..

    ReplyDelete
  4. thialand pon main bukan baik sgt..huhu

    ReplyDelete
  5. Tu lah padan muka Thailand... Hahaha... Pasal padang tiruan tu mamang betul, hubby akak pun ada bagi tau.

    ReplyDelete
  6. haraplah singapura menang :)
    apepun, harimau malaya tetap dihati..

    ReplyDelete
  7. sy x sempat tgk...sbnrnya mls nk tgk...geram kan Thailand dri hari tu lagi..

    ReplyDelete
  8. hahaha..MV still update ea..nice..ayut trus tak amik tahu dh.nk tngu Piala Msia je skrg..hihihi

    ReplyDelete
  9. hahahaha
    padan muka Thailand.hihihi

    ReplyDelete
  10. tuh la mase malaysia lwn team thai,ckp thai kuat...lwn ngan singapore bis merundum..

    ReplyDelete
  11. baru tahukan perasaan bila pengadil xadil...

    ReplyDelete
  12. singa kan garang. memang la boleh menang. hihi..

    ReplyDelete