Followers

Friday, December 7, 2012

Home » Terima Kasih deqla

Terima Kasih deqla

Assalammualaikum....

Ingat lagi tak dgn entry yang INI...MV menang teka teki yg deqla buat pasal peel si momon..jom baca Sini ...
Pos Laju lagi...susah2 jer

PAgi tadi masa pergi punch card..MV singgah kaunter kejap nak bagi biji durian kat kawan...So terpandang parcel atas nama Suzyanna Yap ...Mv nak ucapkan terima kasih buat Deqla Manjew atas hadiah yg dia bagi..

Bukan 1 tapi 4...bukan hanya utk MV tapi utk haikalayuwani juga...susah2 jer Deqla Ni...hehehe..MV suka sgt dgn hadiah yg Deqla bagi ni...sgt suka..




Ni hadiah utk HaikalAyuwani....set alat tulis...Ada Ben 10..Sponge bob...& mickey mouse...Mesti HaikalAyuWani teruja dengan hadiah ni....nnt MV update bila mereka dh terima hadiah ni sebab HaikalAYu skg kat Kampung MV,,,

Malam ni baru MV balik kampung ambil dorang....mesti excited mereka berdua...Dan utk deqla terima kasih juga patut lah hari tue komen Kat entry NI


Deqla manjew said...


wahh.. dpt hadiah..yg x besday pun dpt..insyaAllah nnti ada lg hadiah buat mereka... hihi... :)

Rupa2nya deqla mmg nak bagi hadiah kat HaikalayuWani...Terima kasih deqla..moga dimurahkan rezeki..Amin...



Dan ini pula hadiah utk MV...kerongsang...Tahu2 jer deqla MV minat hijau...suka sangat dgn kerongsang ni...Sangat2 suka,,,Terima kasih yer deqla..

Jom Terjah Deqla Di SIni

Tabung HAW


25 comments:

  1. yeay dapat hadiah..suka la tue..:)

    done klik utk tabung HAW..haw tu ape..

    ReplyDelete
  2. hihi.. alhamdulillah smpai dgn selmt..owh mesti la pos laju baru la laju smpai.. hahaha.. sesama dear..mmg deqla nk bg kat ank2 MV jgk..x sgka pulak sambut besday kan..rezeki dorg la tu..sbb yg x besday pun dpt jugak..hihi..

    p/s : hubby ckp ada msj tu.. tu no fon hubby tau sbb dia yg poskan.. haha..xpe, nnti deqla sms MV k. :)

    ReplyDelete
  3. hehe.. xsbr tunggu next entri pasal dorang dpt hadiah.. :)

    ReplyDelete
  4. wahh...tentu haikal, ayu dan wanie seronokkan..!

    ReplyDelete
  5. WAH,SERONOKLAH BUDAK2 TU DPT HADIAH..MAK BUDAK PUN SERONOK DPT KERONSANG KAN..^_^

    ReplyDelete
  6. waa hadiah 4 in 1 ni. deqla mmg baik hati. ;)

    ReplyDelete
  7. cukup semua dapat hadiah...ehehehehhee

    ReplyDelete
  8. dpt hadiah...tahniah MV..rezeki :)

    ReplyDelete
  9. baik kan deqla...best la dapat adiah yek..:)

    ReplyDelete
  10. Seronoknya dapat hadiah...bertuah MV dan anak2

    ReplyDelete
  11. Tahniah dapat hadiah.. murah rezeki mv sekeluarga..

    ReplyDelete
  12. geng2 gsf ni memang pemurah2 kan dear :) sangat suka :)

    comel! terbayang sudah kegembiraan anak2 ko dapat hadiah tu dear..

    mari kita doakan semoga deqla beroleh zuriat secepat mungkin :)

    ReplyDelete
  13. wahhh..syok la dapat hadiah..

    (yg tak dpt nih tgk aje hehe)

    ReplyDelete
  14. mak yg suka ke anak2 yg suka nie...hehehe

    ReplyDelete
  15. bestnya..
    tahniah tuk HAW jugak..sbb mama depa dapat,skali depa jugak dapat :)

    ReplyDelete
  16. tahniah semua dpt hadiah...adil n saksama..deqla mmg terbaekkkk la

    ReplyDelete