Followers

Sunday, December 9, 2012

Home » Cucur Cempedak...

Cucur Cempedak...

Assalammualaikum...

Lagi beberapa minit lagi mau mula sudah game Harimau Malaya Vs Thailand(Gajah Perang)...bah jangan lupa temujanji kita..tengok d TV1...sape yg sudah di Stadium tue...mmg terbaekkkk...kalau dekat MV pun mau pegi..

Sekejap lagi mau mencucur,...cucur apa??cucur cempedak..bikin kunyah2 time tengok bola jam 8.00mlm ni...Mau beli keropok malas pula..ngam2 ada cempedak bawa balik dr kampung kemarin..so di cucur lah ni....

Bah semangat ni konon..Chayok2 Harimau Malaya....MV tinggal berdua ni ngam Wani..hubby pg main Futsal...nnt Jam 8.00 pn baru balik...jadi MV siap2 apa yg patut...Makan Malam???siapa bilang MV nda masak..

Makan Malam sudah siap dimasak pada jam 6.00 petang lagi...dan wani sudah kenyang makan duluan..tgl MV & hubby lagi belum makan...

Oklah mau buat projek cucur cempedak dulu..enjoy perlawanan malam ni k..bye..Sokong Harimau Malaya...

10 comments:

  1. Wilma pun macam MV jugak...Jam 6 petang dah start masak...Dad pun dah duduk depan tv...Takut kena rebut...Huhuhu...

    ReplyDelete
  2. wah...bersemangat sungguh nak tgk bola yer...doa2 agar harimau malaya menang lagi...3-0 aminnn

    - xsabo jugak nak tgu game nih!

    ReplyDelete
  3. Wah.. Sedapnye.. Smbil makan smbil tgk bola... :)

    ReplyDelete
  4. sedapnya. pos sini sikit MV. ;)

    ReplyDelete
  5. sedapnyaaa..
    husna dah lama teringin nak makan cucur cempedak..=(

    pos sini sikit ye..hehe..

    ReplyDelete
  6. Sedapnya cucur cempedak.. Nnt nak suh hubby beli cempedak gak la..

    ReplyDelete
  7. cucur cempedak bestnyerrrr..pos sikit hikss

    ReplyDelete