Followers

Saturday, December 15, 2012

Home » HACKS

HACKS


Assalammualaikum...

HACKS....Tahu apa tue..APa??gula-gula pedas yg plastik merah...oh tidak...HACKS yg MV MAksudkan ialah Hanya AKu Cinta KAu Seorang....

Mcm tajuk filem!!Yezzzzzzza mmg tajuk filem..filem yang menarik bagi MV...hehehe..tapi bukan itu yg MV mau cerita tp saja buat kecoh dengan mengupdate gambar bersama SI dia yg MV HACKS....bukan Hackers tapi yg di cintai...

Tarra....posing bersama En.Hubby yang tersayang....Dulu masa kami couple ada seorang kawan MV..MV panggil KAk MAs...Dia cakap MV & hubby ni kalau digabungkan jadi KOpi Susu..Sebab MV kulit cerah & Hubby pula gelap sikit...

GElap Sikit jak bah....hehehe tapi Gelap2 pun itu juga yg menjadi penghuni d hati ini...Comelbah kan kami..wkakaka....Secomel HaikalAyuWani kan3x....hahaha...LAyan Perasaan dulu..wakakaka

Kopi susu??

Tetap HACKS walaupun org Bilang Kopisusu

KopiSusu pun Kopisusu lah janji bahagia..dan kalau Kak Mas baca entry ni(kalau sebab sudah lama nda jumpa)...MV mau bagitahu..ramalan kakak pasal anak Kami nnt KOpiSusu tue nda jadi...sebab drg semua kulit ikut MV...hehehehe....

23 comments:

  1. kopi susu pun sedap apa??? heheh cntek jugak tu warnanyaaaa hehehe

    ReplyDelete
  2. MV,
    Kopi susu pun janji Bahagia & happy kan.. hehe..
    kalau tgk sa dgn Hubby lg lah Kopi susu.. hahaha:D
    dulu2 klu org tanya BF org apa??
    sa ckp org India..hahaha (jahat kan sa)...hihihi...nasib baik anak ikut kulit sa juga....:)

    ReplyDelete
  3. sweet la MV..hope bahagia selamanya eh.:)

    ReplyDelete
  4. Akak pun suami gelap tapi anak mcm muka cina sbb kulit dan mata ikut akak.. sampai kalau p shoping complex.. amoi tanya suami anak ke, muka tak sama! Bapak hitam anak putih!

    ReplyDelete
  5. MV kat Sabah? Belah manaaa ? Ida nak g jalan jalan Sabah nnti bulan satu.. hehehehhe~

    Citer HACKS ni ida tgok, pelakun tu asyik cakap senget senget! haahhahahaa...

    ReplyDelete
  6. koppi susu pun janji bahagia kan mv, hehhehe

    ReplyDelete
  7. tak gelaplah hubby MV...jadi bukan kopi susu..tapi teh susu..hihihi..jgn marah ye MV,,.nur gurau2.. :)

    ReplyDelete
  8. mv,kopi susu ni sweet je kak intan tgk..hehe..moga kekal hingga akhir hayat,.ameen

    ReplyDelete
  9. HACKS ni dulu sgt pemes kat sekolah.mcm2 lg lah kan :)

    peewwittt
    serasi bersama gitew.hehe

    ReplyDelete
  10. Kopisusu belakang kira.. Hati yg penting..:) hehe

    ReplyDelete
  11. anak2 mv semua comel2 tau.. putih.. suka tgk :-)

    ReplyDelete
  12. Hi hi sama la kita geng kopisusu... Tapi tetap Hanya Aku Cinta Dia Seorang..

    ReplyDelete
  13. Masa sekolah dulu, bdk2 yg couple maple ni msti akn jd kn plastik gula2 hacks as a book mark novel. Hehe..

    Kopi susu pown sedap.

    ReplyDelete
  14. Masa sekolah dulu, bdk2 yg couple maple ni msti akn jd kn plastik gula2 hacks as a book mark novel. Hehe..

    Kopi susu pown sedap.

    ReplyDelete
  15. eh macam tajuk filem je. hihi.. anak2 semua susu kan MV. ;)

    ReplyDelete
  16. Hanya Aku Cinta Kamu Seorang...hehehehe

    ReplyDelete
  17. hacks.. hanya aku cinta kau sorang.. hihi

    ReplyDelete
  18. ehem2x.. ^^ smga trus berbahagia..

    ReplyDelete
  19. suwetnyaa..smg kalian kekal selamanya ya :)

    ReplyDelete