Followers

Sunday, December 9, 2012

Home » Rindu Bertaut Kembali

Rindu Bertaut Kembali

Assalammualaikum...

Rindu akan datang lagi.
Memaut hati & dri yg di kejauhan ini...
Mampukah Aku??..
Melalui hari2 dgn beban rindu yg terpatri di hati...
Akan bocorkah mata ini..
Manik2 jernih membasahi pipi..

Hilai tawa sentiasa menghiasi bibir
Hakikatnya di hati rasa rindu yg tak tertanggung lagi
Belum pun sampai sehari..
Baru beberapa jam Mereka pergi...

Namun Rindu ni telah dtg menyapa hati..
Rindu kah juga mereka pada diri INi..
Pedih itu yg ku rasai saat ni...

Ya Allah kuat kan lah Hati HambaMu ni..
Tabahkan lah diri Aku yg terpaksa melepaskan mereka pergi...

HaikalAyu Mama rindu kamu sekarang ni....huwaaaaaaaa......MV akan merindui HaikalAyu sebab dorang balik Kg Hubby ikut My MIl Sebab xda yg menjaga dorang lagi...sedih bah...rindu dgn karenah mereka yg buat MV sakit mulut...

Tapi yg Mv rasa tika ini lagi sakit drpd sakit mulut kerana sibuk membebel...Sayang kamu berdua..dan hati mama tambah sayu bila tengok Adik Wani main sorang2..lepas tue sebut nama kakak & Abang...

Tabahlah wahai hati..tahanlah kau wahai rindu ini...


Tabung HAW


http://ysmcdn.com/share/my/2482/3051342
http://ysmcdn.com/share/my/2455/3001880
http://ysmcdn.com/share/my/2464/3013506
http://ysmcdn.com/share/my/2479/3040109
http://ysmcdn.com/share/my/2467/3023596
http://ysmcdn.com/share/my/2473/3027685
http://ysmcdn.com/share/my/2471/3026767
http://ysmcdn.com/share/my/2468/3032632
http://ysmcdn.com/share/my/2469/3032639
http://ysmcdn.com/share/my/2470/3032661

8 comments: