Followers

Thursday, December 13, 2012

Home » Harimau Malaya Vs Gajah Perang Di Tanah Seberang

Harimau Malaya Vs Gajah Perang Di Tanah Seberang

Assalammualaikum..

Malam ni satu lagi perlawanan separuh akhir Piala Suzuki AFF 2012 akan berlangsung...Perlawanan separuh Akhir Ke-2 antara pasukan kebangsaan kita iaitu Harimau Malaya Vs Gajah Perang(Thailand) akan berlangsung di Thailand.

Dengan membawa 1 gol ke tanah seberang...Harima Malaya mempunya 1 tugasan yg berat....kedudukan seri 1-1 semasa separuh akhir 1 di Malaysia ahad lepas perlu diperbaiki...Mampukah Datuk K.Rajagopal & Pemain Harimau MAlaya membaham Gajah Perang di tanah seberang malam ini??

Sama-sama kita saksikan perlawanan penting bagi HArimau MAlaya dalam usaha utk mempertahankan kejuaraan Piala Suzuki 2010...YA doa rakyat Malaysia mengiringi Harimau Malaya yang menerima layanan yg teruk di Seberang sana,,,

Yang pastinya Datuk K.Rajagopal akan menurukan kesebelasan yg sama ketika bermain DI Malaysia...Cuma mungkin ada sedikit berita gembira buat penyokong HArimau Malaya kerana Wan Zach Haikal akan turun tetapi sebagai pemain Simpanan bersama Safee Sali...

Apapun Cahyok2 Harimau Malaya....MAhali!!Mat YO!!DO u best....BUat Defend jangan lupa kawal tue si Dangda....

GO GO HARIMAU MALAYA



40 comments:

  1. go..go..malaysia..semoga berjaya..jom tengok malam ni

    ReplyDelete
  2. go go oligo go Harimau Malaya.. aum aum..naseb x payah naik barakuda..hahah

    ReplyDelete
  3. Harap harimau dapat cakar gajah smpi calar balar mlm ni!

    ReplyDelete
  4. Yeah! Go! Go! Harimau Malaya!

    ReplyDelete
  5. ahad hari tu dah rancang dengan housemates nak pegi tengok bola kat kedai makan tapi hujan. so, malam ni memang kena tengok kat luar jugak. takde feel nak tengok kat rumah. ekekeke

    ReplyDelete
  6. sentiasa menyokong harimau malaya :)

    ReplyDelete
  7. Yakin boleh!!!

    Fakta: Dengan wujud perasaan yakin boleh melakukan sesuatu perkara, kita sebenarnya telah 'melakukan' sebanyak 50%.. @__@

    ReplyDelete
  8. amboi..semangat kemain..hehehe

    ReplyDelete
  9. go malaysia go...semoga malaysia menag malam ni..:)

    ReplyDelete
  10. Hope Malaysia akan pulang dgn kejayaan

    ReplyDelete
  11. smga keajaiban berlaku mlm ni...in shaa Allah...amin..

    ReplyDelete
  12. MV ni mmg tegar la pasal bola..teringat semlm time akk nk nikah, boleh lak dorang tgk bola..sempat lagi tu..hahaha..

    ReplyDelete
  13. moga kemenangan dipihak kita..sokong Malaysia!!

    ReplyDelete
  14. GO GO POWER RANGERSSS .. EH .. HAHA .. GO GO MALAYSIA GO

    ReplyDelete
  15. harapnye harimau melaya menang malam nie , go go go

    ReplyDelete
  16. go go go..eh mv nk teka nih kalo harimau mati mniggalkan belang..gajah apa meniggal apa agaknya?jawab jgn xjawab..hahaha

    ReplyDelete
  17. go .. go .. Malaysia boleh... lagi orang buat kita lagiler bersemangat hendaknyer.. harap menangler .. tapi takut nak tengok malamni...

    ReplyDelete
  18. ayuh harimau malaya,, mengaum lah di depan gajah putih itu

    ReplyDelete
  19. SELAMA NYA HARIMAU MELAYA WEEEEE~!!!
    pasti malaysia menang malm ni MV ;D

    soryyyyyyyyyyyyy Na da lama tak terjah blog ni.i was so bz lately MV n TQSM sbb slalu dtg blog Na!!!
    *really appreciate muax!

    ReplyDelete
  20. ooo takde wan zack haikal la malam ni. huhu..

    ReplyDelete
  21. SEMOGA KEMENANGAN MJADI MILIK KITA..

    ReplyDelete
  22. harimau malaya dah tewas . huu takda rezeki :(

    ReplyDelete
  23. apa kan daya..tewas, tetapi mereka dah mencuba ..semangat sokongan malaysia mereka tak lupa tu..2-0

    ReplyDelete
  24. salam mv
    Erm hampa nampaknya harimau malaya

    ReplyDelete
  25. tertengok gak semalam..tp sedey sbb kalah

    ReplyDelete
  26. dtg baca lepas abis cuti2 mesia hehehe

    ReplyDelete
  27. tewas....xper lahh mereka dah cuba yg terbaik

    ReplyDelete