Followers

Friday, December 14, 2012

Home » Misi Berakhir

Misi Berakhir

Assalammualaikum...

Misi Berakhir....Impian Harimau Malaya untuk mempertahankan Kejuaraan Piala Suzuki Aff 2010 berkecai apabila semalam Harimau Malaya kalah di seberang 2-0 dan menjadikan agregat 3-1...

Mutu & cara pengadilan yg berat sebalah..YA itu yg MV mampu katakan...seawal permainan lagi Pemain HArimau Malaya iaitu Fadhli Sas telah dilayangkan Kad kuning...Amboi kemaruk sgt nampak nya pegadil daripada Korea ni...




Lee Min Hu, pengadil yang berasal  dari Korea  berusia 33 tahun dan Bekerja sebagai seorang guru bahasa Inggeris. Berpengalaman di peringkat antarabangsa sejak 2005 lagi...NAmun cara pengadilan Beliau semalam amat mengecewakan apabila kita boleh nampak beliau lebih memihak kepada Thailand.

Setiap kali pemain Thailand terjatuh pasti wisel akan ditiup..tetapi apabila Pemain Harimau Malaya diasak dengan kasar permainan diteruskan..Aduyai mmg Oppa Gangnnam Style ni beliau...bikin panas...Yang paling kesian apabila Fadhli Sas dilayangkan Kad Kuning Kedua selepas Insiden dgn Pemain no.7 Thailand(Datsakorn)....

Memang teruk pengadilan semalam...Dan linesman yg nampak insiden antara Fadhli & Datsakorn.....tidak menerangkan kepada pengadil dari KOrea ni...hish2 nasiblah main di Thailand kalau Di Malaysia..Mau kena humban pengadil ni semalam....

Bayangkan pemain Thailand buat blocking guna badan...menyampah..Kesian Mat Yo Sampai buka silat semalam bila sekali 3 pemain Thailand hentam dia....Mmg buruk lah permainan semalam....

Selamanya Harimau Malaya...biar kalah pun tetap Harimau Malaya di hati.....yang penting kamu semua sudah main yg terbaik semalam....MV nda mau kutuk pemain HArimau Malaya sebab buruk2 pun orang kita juga....








Harimau Malaya The Best

Tabung HAW

37 comments:

  1. harimau malaya tetap the best..sian mat yo smpai buka silat..hihi

    ReplyDelete
  2. nasib baik tak tengok..kalau tak dengan jijah sekali mental..heee

    ReplyDelete
  3. negara kan negara Islam. dorg pulak agama buddha. pilih bulu la tu agaknya. x patut pengadil jd pengadil, pengadil yg x adil, pengadilan yg x telus dan berat sebelah. mmg kuciwa. tapi harimau malaya dah lakukan yg terbaik. kalah bermaruah :)

    ReplyDelete
  4. Xper, kita lawan sampai ke titisan terakhir…semangat juang yang tinggi itu penting..:) cuba lagi pada tahun akan datang..pasal pengadil tu, memang berat sebelah..tp terpaksa kita telan jugak lah keptusan n..uwaaaaa

    ReplyDelete
  5. ramai pakat dok maki hamun ~ sabar la..kann

    done tabung haw

    ReplyDelete
  6. dah xde rezeki kan. nak buat macam mana reda ajelah

    ReplyDelete
  7. memang xadil pun reff tu,,ramai yg meroyan nk boikot kpop ngn tomyam kt fb smalam,hahah

    ReplyDelete
  8. selamanya harimau malaya..teruskan perjuangan..huhu..sedih smlm..

    ReplyDelete
  9. ap skali pon...sokong ttp skong.. :) cube lagi next itme

    ReplyDelete
  10. at my wall bersusun2 status org marahkan pengadil K-Pop yang berat sebelah. I? I tau tgk je...tapi xd fell. T__T

    ReplyDelete
  11. dia layak jd pengadil utk bdk sek tadika jerk kot ... geram ngn dia !!

    ReplyDelete
  12. banyak nye entry pasal bola,, hehee,, muja click iklan la,, moga membantu,, :D

    mujadafewa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. sana sini ckp pasal bola.. rmai yg kecewa pasal game smlm :)

    ReplyDelete
  14. HARIMAU MEMANG MENGAUM SGT2 SMALAM .. MEREKE DE BESHH

    ReplyDelete
  15. agak berat sebelah juga la semalam kn tu beliau..

    tp apapun teruskn perjuangan Harimau Malaya..kalah hari ni tidak semestinya kalah selam-lamanya

    ReplyDelete
  16. mereka dah berjuang habis-habisan kan..

    ReplyDelete
  17. sedih jugak harimau kalah...xper kalah bermaruah lagi pun pengadil berat sebelah , geram aje tengok...sabar aje lah...

    pls : thanks visit me...

    ReplyDelete
  18. Ida tak tengok pun.. malas... sbb kalah.. sejak pemain kita kene keluar padang tu terus tak tgok dah... huhuhuhu

    ReplyDelete
  19. Kesian Mat Yo semalam...Orang kampung aku tuh.Nak pegi tuntut bela Thai sana jauh sangat..Haizzz

    #hide la siket says.com tuh~Haha.Tolong klik ye~

    ReplyDelete
  20. Bengang sangat dengan reff....
    memaki hamun je kuar status marahkan reff ni kat fb ngan twitter,....
    Hehehheheh..

    ReplyDelete
  21. camne pun tetap sokong pasukan negara kita! (wlu x minat bola) hahahaha

    ReplyDelete
  22. Tak suka kita kalah.

    Dendam dgn reff.

    ReplyDelete
  23. Nak buat camna, depa dah berusaha sebaik mungkin...xda rezeki kali ni

    ReplyDelete
  24. harimau malaya tetap the bestt! selamanya harimau malaya..

    ReplyDelete
  25. Malaysia yg terbaik..dulu rakyat malaysia kurang tahu pemain malaysia..skrg..hehe

    ReplyDelete
  26. sana sini suma org cakap pasal x adil..ini tidak adilll.hahaha

    ReplyDelete
  27. xpalah kalah pun.. lenkali leh cuba lagi.. :-)

    ReplyDelete
  28. akak nak klik nuff tp iklan tak kuar.. so, akak dah klik semua iklan yg mv share dkt entry ni..

    done 14 iklan

    ReplyDelete
  29. redooo jer la..harimau malaya dh buat yg terbaik

    ReplyDelete
  30. kalah menang adat permainan..apapon tahniah buat HM.diorg terbaekk

    ReplyDelete