Followers

Thursday, March 28, 2013

Home » , , , » Rindu Datang Lagi

Rindu Datang Lagi

Assalammualaikum..

Pagi2 lagi My haikal dah call...tanya bila balik ranau...Cuti sekolah ni dorang takde di rumah..dorang balik ranau..MY haikal ni taklah mencari sangat tapi mam dia ni jer yang tak le berpisah....

Abg call cakap kat abah dia"bila abah balik??abang rindu..Si kakak nangis cari abah sama mama...semalam mau tidur pun dia nangis"..my Hubby kasi loudspeaker,,,Kakak Ayu Nangis semalam...huhu.

MV pun menangis juga semalam rindu kan dorang berdua..sayu hati ni...tapi masa tue hubby xda..kalau dia tau mesti dia marah..sebab dia paling pantang tengok MV nangis....Lagi lah sayu bila pagi tadi wani tanya "mama mana kakak??"

Dia rindu sebab dia seorang jak di rumah...rindu dengan keriuhan dorang..huhu...walaupun geram tapi kalau xda di rumah rasa lain pula...RIndu o..rindu serindu rindunya...

RIndu sama ni dua orang budak...

abang jangan nakal2

Kakak jangan nangsi bah

rindu tengok karenah kamu
Tabung HAW

7 comments:

  1. saya pun rindu sama kakak dan bambam. dua2 kat kampung skang ni. semlm call pun kakak bgtau dia demam. dia bgtau adik cari mummy babah. lg la bertambah sayu :(

    ReplyDelete
  2. kesian rindu2an. sabar ye tak lama dah tu.

    klik magnum & twisties. :)

    ReplyDelete
  3. a'ah ye..cuti sekolah...
    lupa pulak Nur...

    ReplyDelete
  4. anak2 kan.. mmg rindu la kalo berjauhan... darah daging MV sendiri..

    ReplyDelete
  5. Comel la dorangni.. Sweetnye sudah pandai rindu kecik2 :) :)

    ReplyDelete
  6. mmg wajib rindu la kalau jauh dgn anak ni

    ReplyDelete