Followers

Thursday, March 28, 2013

Home » , , » Replika Kapal Terbang Air Asia**Semangat Harimau Muda**

Replika Kapal Terbang Air Asia**Semangat Harimau Muda**

Assalammualaikum..

MV ada join "2nd year Ohsem Anniversary Aku cuma seorang kulikutif !!! Give away" dan syukur alhamdulillah MV menang..Baca sini

Dan hadiah yang MV dapat dari Remy  adalah replika kapal terbang air asia yang ada tulisan "semangat Harimau Muda"...tau2 jer remy MV ni mmg suka bola...Dan yang paling teruja pastinya anak2 MV..

HaikalAyu xda...wani jer dah cukup teruja..kalau abg & kakak balik nnt pasti dorang suka...MY ofismate pun cakap"wow...mahal ni.."hehehe,..tak sangka dapat ni..kalau nak beli mmgtak lah..sebab kalau beli kena beli 3,..hehe..

Terima Kasih remy..Suka kad yang remy bagi tue

Kad ucapan tahniah

cantik kan

Semangat harimau muda...

Sangat suka hadiah ni...ayut pun dapat dia dapat warna biru...




21 comments:

  1. cantikk .. tahniah mv. aah kalau nk beli sdr mmg tak ler ^^

    ReplyDelete
  2. hubby suka benda tu....dia sukalah berangan kalau ada cabinet kaca nak letak benda tulah helikopterlah...hehe

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat replika kapal terbang tu...
    mesti mahal kan...

    ReplyDelete
  4. hihihi...nk harimau muda jugakkkk! :p MV putih oren..ayut biru.. :D akhirnya sampai..tahniah MV!

    ReplyDelete
  5. tahniah! cantikla design replika air asia tu.. setakat harini jarang jumpa design tu.. kena pergi cari ni.. hehehe

    p/s:pengumpul tegar replika kapal terbang! sangat jeles ni tau.. hehehe

    xoxo anis

    ReplyDelete
  6. wah tahniah....bertuah sangat MV cantik kad dari remmy

    ReplyDelete
  7. wow.. smartnya.. mahal ni kan..

    ReplyDelete
  8. Wah! Bestnya MV...cantik sangat replika tu.. Tahniah

    ReplyDelete
  9. tahniah MV. bestnya..

    Ros pun ada poskan sesuatu untuk MV dan rakan blogger lain. tapi, pelik tak sampai lagi. dah 2 minggu lebih dah ni.. huhu

    ReplyDelete
  10. tahniah... mesti dah byk koleksi MV..;)

    ReplyDelete
  11. waaa...bestnyaaaaaa......teringin jugak nak ada replika kapal terbang 1...

    ReplyDelete
  12. bestnya dapat replika kapal terbang.

    ReplyDelete