Followers

Saturday, March 23, 2013

Home » , » Hidung Wani cedera

Hidung Wani cedera

Assalammualaikum..

luka tak tau kena apa..
Tengoklah muka wani dalam gambar....minta belas kasihan...Masa ni MV nak ambik dia...jadi panggil dia pegi tempat MV...."adik mari sini tempat mama"

Wani pun datang lah..dan bila wani dah dekat tengok hidung dia dah berdarah...panik juga MV.."abah kenapa hidung adik ni??dia jatuh kah??"

Hubby pun panik juga..terus tengok"ntahlah nda dengar dia nangis pun"..Kesiannya anak mama...Dan sekarang luka tue sudah jadi berbekas..hilang kecomelan anak mama..

Penghibur hati mama ni sekarang makin pintar...kesian dia kan hidung dia luka sudah..

9 comments:

  1. alahai idung wanie cedera sudah...dia tk kp kenapa ke kak?

    ReplyDelete
  2. laa..macam mana boleh luka...
    cuba tnya dia.. :)

    ReplyDelete
  3. Ala sian kat Waniey.... Done Sunsilk.

    ReplyDelete
  4. sedihnya muka wani
    yg mini ga tu...tu ar..cam konpius..akak tu ckp bg link..link blog or link entry..konpius...nda pa lah..boleh hebahkan pd yg lain..hehe

    ReplyDelete
  5. sikit jer tu..nanti ok la hidung dia...wani kan anak yg baik mesti xsakit kan

    ReplyDelete
  6. lasak punye psl ke jadi cam tu? ciannye... xpe.. menten comel gak... ;)

    ReplyDelete