Followers

Wednesday, March 20, 2013

Home » , » Sedih!!Hungry African Children

Sedih!!Hungry African Children

Assalammualaikum..



Jumpa video ni kat blog abah akiff..serius kena ada kekuatan untuk tengok video ni....MV tengok menangis..bertapa bertuahnya kita rakyat Malaysia dapat makan & minum...kalau x mewah pun sekurang2nya cukup untuk alas perut..

MV selalu pesan anak2 kalau makan jangan membazir anak2 di africa mau makan pun susah...bila tengok video ni teringat My haikalayuwani...

HaikalAYuwani..Selagi mama & babah ada..kami akan pastikan kamu cukup segalanya..makan pakai minum..agama...

Kalau tengok video ni sekali lagi MV tak sanggup...ketabahan seorang kakak menguruskan adiknya..kelaparan terbayang di wajah mereka..rintihan mereka,,,

Sungguh MV sedih betul..



10 comments:

  1. maaf...
    Nur tak sanggup nak tgk...
    nanti teringat2..
    huhuh

    ReplyDelete
  2. harus bersyukur dengan apa yang kita ada..
    sedangkan mereka....

    ReplyDelete
  3. kalau ko sudah cakap begitu dear,aku pun x mau tengok la..aku ni cenggeng juga ni..hehehe.

    ReplyDelete
  4. tak sanggup nak tengok. nanti asyik terbayang2 je susah nak lupa. :(

    ReplyDelete
  5. Bersyukur kita krn berada dibumi M'sia..masih ramai rakyat Msia yg prihatin ttg kesusahan orng lain...

    ReplyDelete
  6. kak ina pun sedih kalau tgk video yg camgini

    ReplyDelete
  7. deqla x sggp nak tgk la MV.. deqla ni mudah menitis airmata...tu la kita kena ingat, kalo kita ssh ada lagi yg ssh dari kita.. bersyukur dgn apa yg kita ada..

    ReplyDelete