Followers

Monday, March 25, 2013

Home » , » Bintang Mencari Bintang(BMB) Kumpulan A Battle 1

Bintang Mencari Bintang(BMB) Kumpulan A Battle 1

Assalammualaikum...

Bintang Mencari Bintang (BMB) kumupulan A  Battle 1..Menyaksikan 6 peserta akan bertarung sesama sendiri iaitu:

  1. BOWL
  2. ACHEY
  3. TOCAI
  4. TAPAW
  5. BIG TOO 
  6. KELAWAK 
Memang MV nantikan pusingan battle 1  kumpulan A sebab tak sabar mau tengok Achey & Bowl...Sebab dorang best..Pengacara malam tue AJ...Dan perserta pertama adalah Kumpulan TAPAW....

Ni pandangan peribadi MV lah:

  • Tapaw- lawak oklah boleh tahanlah tp MV nda rasa lawak pun..nda tau kenapa...tapi nyanyian ok...taklah sumbang suara pun sedap..Dorang dapat 19 markah dr juri awam & dua bintang.
  • Tocai- Anak didik senario..serius lawak dorang semalam mmg menjadi...Bukan macam sesi pengenalan dulu hampeh...tapi semalam mmg enjoy tengok..tapi dorang dapat 17 markah jer dari juri awam.
  • Achey- peserta yang paling mendapat sorakan gemuruh daripada penonton...MV tak dapat tengok lawaknya masa tue wani muntah..tapi ada dengar sikit2..mmg lawak yang terbaek...dia dapat markah 19 dari juri awam & 5 bintang drpd penonton di rumah
  • Big too- lawak mereka bermesej...sangat bersahaja..yang penting lawak dorang seiring dengan mimik muka kata ar badul...tapi markah yang juri awam bagi tak tinggi(**MV lupa,,.hehe)..tapi mereka dapat 4 bintang
  • Kelawak- anak didik raja azura..lawak kurang menjadi..MV tak rasa lucu..ntahlah tak tau kenapa..suara pun out...
  • Bowl-Peserta yang paling mendapat markah terendah...anak didik afdlin..tapi dididik sementra oleh JOhan Raja Lawak...lawak mereka sebenarnya menarik tapi kurang menyerlah..Habis kena hentam dgn OGy...masa tue Johan menahan malu jer..kesian johan..
Malam Semalam diumumkan pemenang mingguan..KOnsep sama mcm mentor..dalam hati MV mmg dah set achey yang menang...Dan keputusan semalam seperti berikut:
  1. Achey-75 markah
  2. Tapaw-57 markah
  3. Big too- 52 markah
  4. Tocai- 52 markah
  5. Kelawak - 4+(X ingat)
  6. Bowl-3+(tak ingat)
Tahniah Achey

5 comments:

  1. tak tgk ... tp dgr dari dlm bilik jerk. hehehh

    ReplyDelete
  2. ayut suke achey punye persembahan mlm td...yg len tu mmg msih lom terserlah...

    ReplyDelete
  3. ingtkan entri GA lg.. haha.. BMB ni deqla tgk separuh je hari tu.. acey best!!

    ReplyDelete
  4. sampai sekarang nUr tak pernah tgk..
    percaya tak..?

    ReplyDelete