Aku dan kamu - All About Love

Saturday, March 23, 2013

Aku dan kamu

Assalammualaikum...



Aku mendambakan kesenangan seperti Kamu
Aku juga mahu hidup seperti kamu..
Hidup dengan penuh ketenagan dan kebahagiaan

Hidup tanpa tekanan yang menyeksa diri..
Namun aku masih mampu!!
Berusaha dan terus berusaha..
Untuk hidup seperti Kamu

Mungkin kamu lihat Aku sangat susah
Tapi tanpa kam ambil tahu
kamu terus menyalahkan Aku

Merendah-rendahkan maruah Aku
Bercakap-cakap hal kehidupan AKu
Walau kamu tahu..
Aku adalah sebahagian daripada hidup Kamu

Aku akan terus berdoa dan berusaha
Agar aku bisa hidup seperti kamu
Bila waktunya Aku sendiri pun tidak pernah tahu

Cuma yang AKu pasti
Lambat Atau cepat aku juga pasti berjaya..
Berjaya hidup seperti kamu..
Waktu itu mungkin!!!
Layanan kamu akan terus berubah..

Mungkin kamu akan dekat dengan AKu...
Kerana aku sudah menjadi seperti kamu...
 
 

5 comments:

  1. kenapa ni MV? luahan hati ke? teringat pula entry luahan hati Ros last week. ada yg sangka tu lirik lagu. hihi

    ReplyDelete
  2. usaha tanpa putus dan berdoa pasti akan muncul kesenangan itu....tak semestinya mewah wang ringgit tp mewah kasih syg juga sesuatu yg bermakna :) setiap org ada rezeki ye msing2x :)

    ReplyDelete
  3. sabar mv...
    harap "kamu" mengerti...

    ReplyDelete