Followers

Sunday, March 24, 2013

Home » , , » Potong kemaluan Bapa!!

Potong kemaluan Bapa!!

Assalammualaikum...


Terkejut..Astagfirullahalazim...Seorang anak memotong kemaluan bapanya dan juga kemaluannya sendiri akibat terpengaruh dengan ajaran sesat yang dia anu...

Kejadian ini berlakun di dungun,Terengganu(Felda Kerteh 6,ketengah jaya)..seorang lelaki yang bekerja sebagai penyelia kilang di kuala lumpur merotan dan memukul bapanya bagi membuatkan warga emas itu menangis untuk 'mengeluarkan semangat Imam Nawawi' daripada badan bapanya, namun gagal.

Setelah melihat ayahnya keletihan dia memotong kemaluan ayahnya dan kemuadian memotong kemaluannya sendiri..Ngerikan...gara-gara terpengaruh ajaran sesat di internet sanggup memotong kemaluan ayahnya dan kemaluannya sendiri...

Dunia hampir kiamat...menakutkan....ada yang tengok berita pasal ni??




16 comments:

  1. jaa x dgr lagi berita psl ni, sbb minggu ni sibuk ngn gi kenduri sedara mara , x sempat nk baca papaer.. alahai teruk betul la skrg ni, mcm2 ragam.... seriau dgr berita ni.

    ReplyDelete
  2. Ble iman tiada dan tak rasional ni la jadinye

    ReplyDelete
  3. baru tahu ni, td tak tgk berita...
    apa nak jadi ni...

    ReplyDelete
  4. erkk..seriau aku baca citer ko ni..biar betul..

    ReplyDelete
  5. baru td dj dgr ni kat buletin utama tv3..mcm2 la skrg ni.. takut dan ngeri dj

    ReplyDelete
  6. ade tgk kt buletin utama tv3 semlm. mmg giler! dah taksub sgt dgn ajaran sesat tu agaknya. mula2 dia nk potong kemaluan abg ipar dia, tapi abg ipar dia sempat menghalang kalau x silap

    ReplyDelete
  7. kat tranung keeeeeee. huhu. tak tahu pun. :)

    ReplyDelete
  8. Tak dengar lagi...
    Tapi kejamnya....

    ReplyDelete
  9. Ya Allah ya Tuhanku.. nape sampai camni sekali...

    ReplyDelete
  10. Ya Allah ya Tuhanku.. nape sampai camni sekali...

    ReplyDelete
  11. alahaiiii....mcm2 kes sekrg ni.. gerun nk baca...

    ReplyDelete
  12. Ngeri je... Boleh buat kajian cam na perkara itu berlaku...

    ReplyDelete
  13. MV betul ke ni? ada ke info selain di blog MV..sekadar nak tahu, dunia dah tenat...

    ReplyDelete