Followers

Friday, March 22, 2013

Home » » Apa Tue??

Apa Tue??

Assalammualaikum...

HAri ni MV cerita pasal wani jer..haha..mood nak update pasal anak2 jer...boleh kan..Wani sekarang nampak apa semua mau tanya.."mama apa tue"...kalau kita nda layan dia akan cakap lagi"mama itu bah apa tu"..

Sekali kuar "bah" dia...yang rajin jawab soalan dia semestinya abg haikal...kadang2 melalut dia bagi jawapan...MV kalau jawab pendek jer...

Kadang3 tue kalau MVtak dengar dia tanya ...dia akan pegang muka MV dan pusingkan muka MV menghadap Muka dia yang comel tue..kemudia dia akan tanya "mama apa tu..sambil tunjuk benda yang dia nampak

Anak2 MV ni mmg mcm ni..kalau bercakap tangan akan pegang mukan MV..dengan My Hubby pun mcm tue..kadang rimas..tapi suka jugak bila kena buat mcm tue..terasa dihargai pulak..hehehe

wani tengah cakap apa tue 
mood dia skg mmg suka ikat rambut
So kalau dia tanya MV apa tue?MV akan jwab terus sebelum dia dengan statment merajuknya"ani nda mau sayang mama"....oh mana boleh...mama kan sayang ani..jadi mama kena jawab dulu kan..pintar ni anak...kalau Kakak & abg haikal belajar dia orang yang paling kecoh...

Kecoh mau minta pensil..sama kecoh mau pinjam buku abg & kakak...sana jugalah dia tanya "ini apa ni kakak?"kadang-kadang dengan membaca ABc yang yang masih tunggang langgang...tapi xpe bagi Mama Ani tetap pintar...kan Sayang


7 comments:

  1. hahahaha..comel,aku rasa kalau alesya umur waniey ni,dia gun cergas mulut juga dear,skrg pun pelanting2 sudah air liur dia becakap,walau sy x faham,angguk saja.hahaha.

    ReplyDelete
  2. hehe...wani yang comel.....manja betul dia ya mv

    ReplyDelete
  3. alalaaa...tomei...

    bdk2 nk mmebesar mmg mcmtu kan, suka bertanya..=)

    ReplyDelete
  4. aloo..kalau lambat jawan wanie majuk ke..?

    comei..
    ahahahaha

    ReplyDelete
  5. haha... dia nak MV alert masa dia bertanya..

    ReplyDelete