Surat Dari Rakan Alam Maya - All About Love

Wednesday, March 20, 2013

Surat Dari Rakan Alam Maya


Assalammualaikum...


Mv terima surat dari Tirana aduka semalam...terkejut juga bila dapat surat...ingatkan dapat risalah loan bank mcm my Bos dapat..tapi bila tengok sampul kat belakang ada link blog Tirana Aduka...

terima kasih sebab sudi melayangkan sebuah warkah tanpa suara buat MV..amat dihargai pemberian ini..Terima kasih juga kerana TA juga memberi sokongan dan dorongan buat MV....



18 comments:

  1. TA tu baik kan... Rajin dia menghargai pembaca dia.

    ReplyDelete
  2. wahhh bestnye dapat surat dr TiranaAduka.. hehe wrkh tnpa suara :)

    ReplyDelete
  3. wahh siap berkirim surat lagi. rajin betul TA.

    ReplyDelete
  4. oooo
    pernah gak singgah ke blog tirana ni
    bez

    ReplyDelete
  5. wah,,ingat dari siapalah..dari TA rupanya..

    ReplyDelete
  6. wahhh...siap dapat surat ni...
    hebat... :)

    ReplyDelete
  7. Tirana menghargai raan2 bloggernya :))

    ReplyDelete
  8. Wah.. surat alam maya.. Hehee... ^_^

    ReplyDelete
  9. wah bagus ni :-)

    *mv, kak ina nak tanya, budak cam alisha, umo 2thn++ blh je mkn PMC kan... kt sabah dah jd macam makanan biasa kan?..

    ReplyDelete
  10. wah.... dapat surat...
    Seronoknya...

    ReplyDelete
  11. deqla penah ke blognya.. tp skng dah lama x ke sana.. kena alert... kena letak dlm bloglist baru slalu singgah..tp sejujurnya TA ni mmg baik..

    ReplyDelete
  12. dia ni selalu buat kelas bhs jawa dalam belog kan?

    ReplyDelete