Followers

Wednesday, March 27, 2013

Home » » Wordless Wednesday#Gemuk#

Wordless Wednesday#Gemuk#

Assalammualaikum...


Aku yang makin bam bam
**Ramai yang dok cakap MV makin gemuk..adui daku kecil hati tp mcm mn nak buat..makan tak tapi naik juga badan..huhu

24 comments:

  1. hehehe..jom amalkan diet sihat dear..:)

    ReplyDelete
  2. haha.. meh la transfer lemak tu kat deqla... ;p

    ReplyDelete
  3. Xpela MV...bam bam pun masih cun...

    ReplyDelete
  4. Itu tandanya kak MV senang hati! Hidup bahagia bersama suami dan anak-anak. :)

    ReplyDelete
  5. gemuk laa lawa,..kalau kurus keding x comel lak...

    mv,..kalau nak kurus,..akak ada caranya,..nnt akak bgtau

    ReplyDelete
  6. Salam... Salam kenal, 1st time singgah blog ni...

    Oh tak gemuk pun lah...haha...

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mrs.velentine...gemuk senang hati x apa la...:)

    ReplyDelete
  8. belum gemuk camtu. berisi kot dari sebelumnya. hehe..

    ReplyDelete
  9. sy pun sma..makan mcm biasa ja tp nampk mcm dah berisi

    ReplyDelete
  10. tak dapat nak compare....letaklah gambar dulu dan sekarang! baru boleh beza hehe

    ReplyDelete
  11. senang hati tu... but maintain comey !

    ReplyDelete
  12. mgkn kena execise kot MV..takpon..kena pkai lotion felinna..hihihi ^^

    ReplyDelete
  13. biasa kan diet yg sihat, kolejen rumpai laut boleh di amalkan...hehehe

    ReplyDelete
  14. ok lagi macam tu MV> ROs ni ha yg dah risau sangat.. badan macam di pam.. oh no..

    ReplyDelete
  15. Senang hati... Eh.. Xnmpk mcm gemok pun..

    ReplyDelete