MALAYSIA'S NEXT TOP LUCKY BLOGGER by Mak Dara - All About Love

Friday, March 22, 2013

MALAYSIA'S NEXT TOP LUCKY BLOGGER by Mak Dara

Assalammualaikum...


MV join GA Mak Dara MALAYSIA'S NEXT TOP LUCKY BLOGGER by Mak Dara...Walaupun MV adalah penaja tapi boleh join juga..hehehe...

Jom tengok syarat2nya:

1. Follow Blog Bicara Mak Dara
2. Buat entri dengan tajuk 
"MALAYSIA'S NEXT TOP LUCKY BLOGGER by Mak Dara"
3. Masukkan Banner Di Atas Ke Dalam Entry dan Linkkan Ke sini 
4. Copy paste senarai penaja di bawah ke dalam entry anda itu.
5 .Tag 3 Orang Rakan Anda Untuk Menyertai GA Ini. (Dan mereka harus tahu akan GA ini)
6. Setelah selesai sila tinggalkan Url link entry di kotak komen 

Bab tag 3 orang rakan ni..MV tag

Jom Join Di sini..Tarikh tutup GA:31hb Mac 2013

31 comments:

  1. Salam..DA pun join segmen yang sama..best of luck :)

    ReplyDelete
  2. all the best MV! Farah pun join jugak.... ^_^

    ReplyDelete
  3. Terima kasih MV tag mselim3

    mselim3,

    pls:Saya join tp x sempat buat entry, Insaallah hari isnin mselim3 buat entry pasal segmen nie k...

    ReplyDelete
  4. Terima kasih MV tag mselim3

    mselim3,

    pls:Saya join tp x sempat buat entry, Insaallah hari isnin mselim3 buat entry pasal segmen nie k...

    ReplyDelete
  5. good luck MV.
    sue pun penaja jugak (SuWaRa Entertainment).
    ingatkan penaja x muleh join.
    tgk2 MD kata muleh. hehehe

    ReplyDelete
  6. terima kasih kerana sudi join GA Mak Dara ini.. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu.. Mungkin ini tuah anda In Sya Allah.. Nantikan keputusannya tak lama lagi ya...

    ReplyDelete
  7. moga dpt award yg diimpikan tu..hihi.. MV jadi penaja pun join?wahh..boleh eh mcm tu?

    ReplyDelete
  8. Singgah dari GA yg sama..Good luck dear ^_______^


    http://seneoritabaharin.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  9. dari GA yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  10. boleh cuba..thkns MV, ramai gak yg pcl kenal blogger sponsor tu...gud luck !

    ReplyDelete
  11. MV... Farah singgah dari GA yang sama... ^_^

    ReplyDelete
  12. #826

    BW n follow dr GA yg sama:

    http://zira-aziz.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    Salam Ukhuwah...

    ReplyDelete
  13. Join jugak! all the best! ^^

    Singgah dan follow sini! ^^
    http://sinarcintaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. dari segmen yg sama

    http://alamslegacy.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  15. Dari segmen yg sama...

    http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  16. salam..

    Singgah dari segmen yang sama..all the best ye :-)

    http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  17. Jalan-jalan sini :)
    Dari segmen Mak Dara jugak.

    http://juliajamaludin.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  18. GUDLUCK!!!!....

    AJ singgah dari segmen sama.....
    Mana yang dah datang terjah AJ tu,terima kasih ye..
    Sorry AJ lambat balas kunjungan, al-maklum naik sampan... =D

    http://ayuejean.blogspot.com/2013/03/promo-malaysias-next-top-lucky-blogger.html

    ReplyDelete
  19. ponnn...ponnnn...ponnnnn

    Oshin datang dari segmen Mak Dara ~

    http://gurlgemini.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  20. hai..singgah dari segment yang sama..good luck yer..^^

    http://secretofshaila.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  21. hai..singgah dari segment yang sama..good luck yer..^^

    http://secretofshaila.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  22. hai...nida dtg dri segmen sama...
    gudluck&selamat bersegmen.. :)

    http://nidajiwakosong.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  23. BW di sini dr segmen yg sama http://eryati.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak_25.html

    ReplyDelete
  24. dari segmen yg sma , done follow. jemput singgah ke blog.
    http://coretangirlblog.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  25. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/582485_634477893245419_1401038091_n.jpg

    ReplyDelete
  26. salam... saya pon join jugak.. slamat ya :)http://mawardiyunus.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  27. Hai sis.. aida singgah lagi kali nie nak terjah peserta GA Mak Dara pulak. hehe. :)

    http://www.diarisifroggie.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak_28.html

    ReplyDelete