Episod Kemuncak Fear Factor Selebriti Malaysia - All About Love

Saturday, March 30, 2013

Episod Kemuncak Fear Factor Selebriti Malaysia

Assalammualaikum...

Malam ni jam 9.00 malam akan berlangsung episod kemuncak fear factor selebriti Malaysia...Kebetulan Mv di ranau sekarang sebab ambil My HaikalAyu jadi dapatlah tengok..kalau Mv kat rumah di Kota Kinabalu,,,sudah tentu x dapat tengok...

Kamu rasa siapa yang menang??fear factor selebriti malaysia??MV rasa dafi & joey,,sebab dorang berdua selalu menang yang mingguan punya...Tapi MV lebih suka elfira loy & ajak...sebab tengok gandingan dorang sweet,,,

Tangisan elfira masa disingkirkan..sangat sedih..tp rasa lucu juga(**sebab MV tengok ulangan)...jadi dah tau takde penyingkiran,..hehehe,,,

Ikram(setia hujung nyawa) pun ada tau dgn azlan(jodoh)..Dazrin & Hairul...Dua pengacara on air pun ada...

Siapa pilihan kamu??

**bola pun ada malam ni...live di 501 johor DT...berbelah bagi ni mau tengok yang mana...

8 comments:

  1. hehehe...rasa mcm zoey & dafi la kak...

    ReplyDelete
  2. sedang menonton...setakat ini grup dafi n el tersingkir...

    ReplyDelete
  3. MV lyn dari mula eh? kalo best nnti nk lyn ar..

    ReplyDelete
  4. suak tgk pemenanyer gara2 drama jodoh hehehe

    ReplyDelete
  5. tak sabar nak tggu musim baru kan..

    ReplyDelete