Followers

Thursday, March 28, 2013

Home » , » Wani & Upin Ipin

Wani & Upin Ipin

Assalammualaikum..

Upin ipin saper yang tak kenal..apatah lagi kanak2..memang febret kartun dorang..bukan macam kita dulu..Power ranger...Sailor moon..pokemon..dragon ball...Budak2 sekarang lebih pada Upin ipin,Boboi boy,Bola Kampung..

Oklah animasi Malaysia..banyak juga skg ni..tapi My wani lagi tertarik dengan Upin IPin...kadang2 sambil dia layan upin ipin sambil dia ikut apa yang dirang buat"selamat pagi cikgu"...

Kalau MY HaikalAyu pula mmg lucu..abg haikal gelar MV kak rose sebab kak rose garang macam MV.."Kakak Kak rose datang.."hahahaha...lepas dorang ketawa...aik mama ni cantik mcm kak rose ker??(*perasan pulak)

Anak2,anak saudara,adik,sepupu @ sewaktu dengannya suka tak Upin ipin??ker korang yang suka upin ipin...MV tak le Bezakan upin ipin..kalau dia tak pakai baju yang ada huruf I / U...tapi My haikalayuwani dapat bezakan...

Korang dapat bezakan tak???Jom layan gambar wani...

tengah layan upin ipin

kusyuk sampai nda sedar lagi mama ambil gambar

sekali sedarlah sudah
Tabung HAW




10 comments:

  1. khusyuknya wani tgk upin ipin. potet pun suka. siap ingat lagi skrip dlm citer tu. huhu..

    ReplyDelete
  2. haha... jgn kata bebudak, deqla pun suka lyn upin ipin tu... padahal ulang2 jek tayangannya...sng je nk bezakan, tgk je kepala dorang tu.. kalo abg ada selai rambut, kalo adik botak langsung.. hihihi.... ;p

    ReplyDelete
  3. mcm kaisara suka btul dgn upin ipin..tp bagusnya mmg bayak pengajaran dan pembelajaran dl animasi upin ipin nie..*sy pun xdapat bezakan lagi mereka berdua..hahaha

    ReplyDelete
  4. Kalau dia tak pakai baju, tengok rambut....
    Hehhehehhe..

    ReplyDelete
  5. Arol suka tengok Upin Ipin! Ulang banyak kali pun, tak jemu tengok. Hehehe! Senang jek nak bezakan, Upin yang ada rambut, Ipin pulak yang pakai kain apa entah kat leher dia. :D

    ReplyDelete
  6. Nani pun layan upin ipin. Nk2 time puasa.. Leh tnjuk kt budak2 upin ipin puasa. Mesti dorang nk puasa jgk :)

    ReplyDelete
  7. budak2 mmg suka upin ipin kan..khusyuk wani tu

    ReplyDelete