SEGMEN Aku Gila Buku by FF - All About Love

Sunday, March 10, 2013

SEGMEN Aku Gila Buku by FF

Assalammualaikum...



Klik Banner utk join

MV Join  SEGMEN Aku Gila Buku by FF ..Sebab MV ni mmg gila buku..terutamanya novel...jom tengok syarat2nya

SYARAT-SYARAT:
1) Wajib Follow blog penganjur (bagi yang belum follow)
2) Wujudkan 1 entry yang ber-titlekan SEGMEN Aku Gila Buku by FF 
3) Letakkan banner kat atas ni dalam entry korang.
4) Backlink kan ke entry ini.
5) Dah siap? Tinggal kan LINK ENTRY anda di kotak komen entry ) 
6) Kalau rajin... cerita la berapa RM yang korang pernah habiskan untuk beli buku. Cerita lah korang suka beli buku apa. I mean korang prefer buku bergenre apa untuk di baca. Tiap-tiap bulan korang spend berapa banyak duit untuk beli buku, tu pon kalau rajin la. Kalau tak rajin, memadailah korang buat sampai syarat ke-5 je

Syarat 1- 5 dah buat..dan tinggal syarat ke-6 jak lagi....MV kalau buku MV suka novel,motivasi,agama..kiranya semua buku MV baca,,,tapi selalu MV beli NOvel jer...Sebab kalau buku lain kat Library tempat MV keja banyak buku..jadi tinggal pilih jak...MV kalau beli buku..setahun 2 kali jak(**my hubby yg limitkan..hehehe..)..dan jumlah yg MV akan belanja dalam RM6o.00 untuk 2 naskah novel...so setahun 120.00 jer..

Tapi Tahun ni x beli lagi..tapi sdg2 usha2 buku cinta kau & aku yang telah didramakn di TV1..Mv suka baca majalah juga..dulu selalu beli Pa & ma..tp skg library dah ambik majalah tue..so Mmg da kuarkan duit langsung..bestkan...hehe

Ok jom join ramai2 di Sini

9 comments:

  1. Saya dah ada novel Cinta kau & aku. Best citer tu. Thanks join. Selamat bersegmen.

    ReplyDelete
  2. blh pinjam novel dgn sis nnti..hikhik

    ReplyDelete
  3. dr Segmen yg sama , follow u n gudluck
    http://kecikyangkepoh95.blogspot.com/2013/03/segmen-aku-gila-buku-by-ff.html
    jemput komen n follow

    ReplyDelete
  4. bagus betoi library mv tu... siap langgan pa & ma lagi.. :-)

    ReplyDelete