Followers

Monday, June 29, 2015

Home » , , » Nasi Ayam Stim

Nasi Ayam Stim

Assalammualaikum..

Nasi Ayam Stim Homemade
Ini menu berbuka ramadan ke 10...rq by anak2 n suami..nasi ayam stim..memang lama sudah drg rq mau berbuka nasi ayam mama buat...selalu dulu buat weekend..kira lama sdh lah nda buat nasi ayam ni...
air buah
Air pula MV buat air buah jer..MV mmg tak beli kat bazar..sebab tahun ni nak berbuka dengan juadah yg  homemade jer..walaupun berperang d dapur sendirian//tapi kepuasan dapat sediakan makanan berbuka tue lain rasanya..

Happy...sedih pun ada..tak sangka mampu buat sendiri..walaupun penat balik keja...korang ada tak yg sama menu MV ni

1 comment: