Followers

Tuesday, June 16, 2015

Home » , » Tutorial Aj Brooch Clip

Tutorial Aj Brooch Clip






pakai tudung macam biasa

tarik bahagian dalam segitiga then pinkan ke bahu

masukkan brooch clip ..kemudian pinkan ke bahu sebelah


tara siap...

pakai mcm ni mmg labuh..

cantik tak..hahaha..
Ini tutorial ke3 dari MV....so selamat mencuba...gaya ni simple labuh..sesuai lah sapa yg suka tudung labuh..lagipun menutup segalanya...boleh pakai di bulan puasa..Selamat mencuba.,..dah cuba nnt up gmbar k

2 comments:

  1. cntik la
    sy xda koleksi AJ
    hihi

    ps: mv, maaf bru tfk komen
    msh sakit ggi ke ?

    blh.. sbb gigi gaham ciksu tu mcm berlubang/ sepih itu yg terus tertangkap masa makan kuih kaswi.kuih kaswi kan manis gula merah.. huhuhu

    mcm ciksu buat slps tumbuk tumbuk kasar tu ltk kat gigi mcm kurang umpphh. itu yg ambil sekuntum terus ketap kat temoat sakit.mmg semalaman. dr sebelum tido hingga esok pg. tp jaga jaga la kang takut tertelan pulak. . hihi..
    ye la tido pon x lena kan dgn sakit gigi.
    cubalh.inshaa Allah
    nk letak selwat macam biasa
    minta doa smga disembuhkan

    ReplyDelete