Followers

Tuesday, June 23, 2015

Home » , , » 1Tahun 6 Bulan

1Tahun 6 Bulan

Assalammualaikum...


tempat yang paling strategik untuk sembunyi
21.06.2015 yang lepas genaplah umur syamimi 1 tahun 6 bulan...tak sedar anak mama ni nak masuk 2 tahun sudah....alhamdulillah di usia ni syamimi sudah pandai bercakap..walau kadang2 ada yang kita x faham....

pintar betul gayanya
pantang nampak babahnya dia jalan ke kedai..dia akan nangis mau ikut...kalau nda dapat ikut bila dia dengar bunyi kereta dialah orang pertama yang akan tunggu d depan pintu...dengan ayat"babah...mau mau"...siap hulur tangan lagi...mau maksudnya dia nak minta makanan yg babah dia beli....

santai2 di almari kakak wani
syamimi ni dah boleh faham apa kita suruh dia buat....kalau MV cakap adik tutup pintu....dia pergi tutup pintu..tapi kalau datang mood x elok dia...dia akan datang pergi ke kakak AYu siap pukul badan"ata tup ",,,,maksudnya dia suruh kakak ayu yang tutup,,,pintar kan....

Baby semoga membesar dengan sihat..tak sabar mo dengar adik mula bercerita skg ni pun dah banyak bunyi kalau dah lancar bercakap mesti lagi best kan...



Tabung HAW

4 comments:

  1. Syamimi dengan Ash bezanya sebulan jer... He he he...

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday syamimi.. bila dah umur mcm ni memang celoteh je kan.. sama mcm anak buah zaza hehe..

    ReplyDelete
  3. semoga anak2 akak membesar dengan sihat.. :)

    ReplyDelete
  4. comeinya Syamimi.. hehehehe... dah besar dah masuk 1 tahun ye. semoga membesar jdi anak yang baik :)

    ReplyDelete