Followers

Thursday, June 25, 2015

Home » , , » Baju Raya Upin Ipin 2015

Baju Raya Upin Ipin 2015

Assalammualaikum...
Sumber google
salam 8 ramadan....hari ni nak cerita sikit pasal baju raya upin ipin jakel 2015..oleh kerana di TV selalu iklan..di jalan raya ada banner,,maka nya..HaikalAyuWani minta beli baju raya upin ipin untuk tahun ni...
Credit to Upin & Ipin
Perghh harga baju melayu jak starting RM79...kalau abg haikal un size nd atau lah berapa harga..hahaha.....tapi cantik pula baju upin ipin ni kan....kamu2 ada yang sudah beli kah ni utk anak2???

Nda ada diskaun lagi kah ni baju di jakel ahaks..larik.....Sapa yang berminat boleh lah dapatkannya di Jakel yang berdekatan dengan anda//

4 comments:

  1. pandai Jakel ni marketing..tahun lepas dengan Aaron Aziz dn Zizan...Haikal dah comel, pakai baju apa pun comel..hihi

    ReplyDelete
  2. Alololo comey la..anak Farah pun fanatik ngn upin ipin nak.. kalau dia tengok nie mesti suka..=D

    ReplyDelete
  3. hehe comel lah.......mahal la plak..adeh

    ReplyDelete
  4. dasyat ny harga.baju kanak kanak j kot
    memasing berlawan harga kan

    ReplyDelete