Followers

Friday, June 5, 2015

Home » » Krim Kunyit Thailand

Krim Kunyit Thailand

Assalammualaikum...

ni dia rupa krim kunyit thailand

khasiatnya
Krim kunyit thailand...Mv pakai yg murah jer..taulah bajet x berapa masuk..yg ni RM12 jer,,kalau kat semenanjung tak taulah..ni harga sabah...

wanita semuanya nak cantik..Mv pakai krim ni sebab jerawat suka sgt tumbuh kat muka MV yg x seberapa nak lawa tapi comel ni..ahaks...perasan lagi....

MV suka krim ni sebab sapu jerawat and muka..kesan2 jerawat dan jerawat yg segar tumbuh kat muka pun kecut dan hilang dengan sendiri..gaga

mmg warnanya kuning tp kalau pakai taklah kuning kat muka..MV pakai sebelah malam jer,,ada sapa2 pakai sama dengan MV...(kah MV jer pakai sebab murah hihi)

4 comments:

  1. dya pun pakai krim kunyit jugak utk hilangkan jerawat tapi tak tahu pulak sama dengan kamu tue ker ta.

    ReplyDelete
  2. Krim kunyit ni kenape krim dlam dia ade yg wrna oren dgn kuning ? Yg mner ori ?

    ReplyDelete
  3. Kenapa krim kunyit ni ader yg wrna kuning n oren ?

    ReplyDelete
  4. Ok tak untuk kulit yang sensitif ?

    ReplyDelete