Followers

Sunday, June 7, 2015

Home » » Testing :Lukis Kening Guna Teknik GAm

Testing :Lukis Kening Guna Teknik GAm


Assalammualaikum....

tengok kening jangn tengok muka MV yg berlubang haha

hasil first time buat..x berapa nak soft bab tutup tempat yg digam

Tiba -tiba minat MV terarah ke bidang makeup pulak...kohkoh...tak pandai makeup tapi minat mcm mn tue...sebelum ni MV mmg tak reti nak lukis kening..MV pakai yg pelekap utk lukis kening...

then belajar slow2 dari kakak...dah blh lah lukis kening walau pun tak berapa cun..then tergerak pula hati nak try teknik gam..iaitu lukis kening tanpa cukur..sebab mv tak cukur kening...

teknik ni biasanya juru andam selalu guna kat pengantin...malam selasa hari tu MV miss tengok malaysia vs vietnam...tapi try teknik gam ni...taklah jadi sgt  tapi kira oklah...percubaan pertama...

kawan2 yg pandai teknik ni ajar2 lah yea

3 comments:

  1. Wah..da le jd juru mekap nie..Skrg nie da xyah nk cukur2 da..

    ReplyDelete
  2. kemas....
    lya x reti gk kemaskan kening

    ReplyDelete
  3. Practice makes perfect. Hehe. Nani pun suke make up tgk2 tutorial je. Xpernah try lagi teknik gam ni.. Lame x jenguk sini

    ReplyDelete