Followers

Tuesday, June 9, 2015

Home » » Jimat RUang

Jimat RUang

Assalammualaikum..

sumber google
Bestkan kalau ada rak mcm ni..boleh mintak ofis buat satu kah tu untuk library MV kerja...memang jimat ruang..dan tambah rajin MV susun buku kalau ada rak begini....pergh cantik sangat...

Kalau lah MV ni punya wang berjuta boleh buat satu mcm ni untuk kat rumah..kita ubah suai jadi almari baju hihi...

Korang nak tak kalau orang bagi free

5 comments:

  1. MV, kalau hany pn nak ubah jd lemai baju.haha suka nya kalau compact cmtu lemari baju. Mesti besh.

    ReplyDelete
  2. owh yes! mestilah nak. bestnya kalau ada mini library cun & kemas mcm ni

    ReplyDelete
  3. buku kat bawah tu musti cepat rusak.. kadang kaki bahasan naik tangga.. kadang kotor, abu terselib dalam buku.

    ReplyDelete