Followers

Wednesday, June 3, 2015

Home » » Keputusan Penuh Malaysia Vs Vietnam(Bola Sepak SUkan Sea 2015)

Keputusan Penuh Malaysia Vs Vietnam(Bola Sepak SUkan Sea 2015)

Assalammualaikum


Salam 5-1...pergh memang kenduri gol Vietnam semalam..nasib baik MV tengok yg minit ke 85 sdh..jadi rasa kecewa tue kurang sikit...

jangan tanya kenapa MV tak tengok dari awal....hahaha..tak tanya pun MV akan bagitahu...


  1. sebab syamimi tak tidur lagi...dia BF nak kat dalam bilik..tak mau ada lampu
  2. perut tak berapa nak sihat...hahaha
  3. ada aktiviti lain yg MV buat(belajar lukis kening teknik gam hahaha),,,,
lepas ni Malaysia kena kerja keras sikit...sebab lepas ni jumpa THailand..sah-sah dah kuat dan tagap hahaha...

apa2pun tak mau sedih2..life must go on...hahaha tiba-tiba....macam cari gaduh jak...kahkahkah...

oklah mau susun buku jap di rak jap....nnt MV bW



4 comments: