Followers

Wednesday, June 24, 2015

Home » , , , » Ayam Singgang Pedas

Ayam Singgang Pedas

Assalammualaikum...

Menu sahur pagi tadi
Ayam singgang pedas..tapi x lah pedas sangat...ni gara2 tengok rancangan chef ramadan kat tv3...dia masak ikan pati masak singgang pedas...oleh kerana takde ikan patin so MV masak ayam jer...hahaha...bahan tue x lengkap sangat..kihkih...

Singgang ni kalau kat sabah orang panggil rebus..kalau ikan memang lah ikan rebus..kalau ayam...tak pernah pula dengar orang cakap ayam rebus..paling2 sup ayam...

Korang tadi sahur apa?

3 comments:

  1. Hari ni sadis...mkn roti sandwich jer. Kalau akak mau yg pedas juga MV...hihihi

    ReplyDelete
  2. kan bila kita tgk mcm tu pon dh blh bgi idea memasak kan

    babb nk terliur tu xda la kan..

    ReplyDelete