Followers

Tuesday, June 2, 2015

Home » , , » Live streaming Malaysia VS Vietnam-Bola Sepak Sukan Sea 2015-2 JUn 2015-

Live streaming Malaysia VS Vietnam-Bola Sepak Sukan Sea 2015-2 JUn 2015-

Assalammualaikum....

Ingat lagi perlawanan Malaysia Vs imor Leste yang penuh dengan kontroversi layangan kad merah kepada pemain Malaysia Nazmi Faiz mansor....

Kemenangan tipis 1-0 Malaysia....dengan penahanan pegawai FIFA yang cuba mengatur perlawanan...pastinya korang masih ingat kan..

Malam ni Malaysia akan bertemu Vietnam untuk aksi kedua kumpulan B....pastinya menarik..kita tau Vietnam macam mana kan....Semoga kali ni Malaysia main lebih baik ketika menentang timor leste...

Korang boleh Live Streaming perlawanan ni DI SINI ,,,manalah tahu kan tak sempat nak balik atau ada hal lain...

So jangan lupa temujanji kita hari ni 


MALAYSIA VS VIETNAM 
8.30 MLM 

3 comments:

  1. kak MV dan bola tidak dapat dipisahkan... heee

    ReplyDelete
  2. Malam ni kan? Harus tengok gak ni sbb kite pn minat bola hehe

    ReplyDelete
  3. kalau sy ada masa2 tertentu layan bola ni dear...hihihi.

    ReplyDelete