Followers

Tuesday, June 30, 2015

Home » , , » Bawang Goreng PUn Sedap

Bawang Goreng PUn Sedap

Assalammualaikum...

si kecik ni..makan bawang goreng macam makan keropok
Al-kisah anak solehah MV ni...Syamimi..uolls nak tau dia boleh makan bawang goreng macam makan keropok....ahad lepas MV buat soto ayam untuk berbuka..so memang bawang goreng MV akan buat sendiri....
sedap katanya
Ntah macam mna dia boleh capai bekas yang ada bawang goreng then makan..sedap katanya...siap tambah 4 kali...hahaha...adik2 oh adik..bawang goreng pun sedap...kakak2 dia terus cakap"budak kecik ni kecik2 pandai sudah makan bawang..makan sayur"

Ayuwani memang tak makan sayur n bawang..so dorang terkejut lah tgk adik makan bawang goreng macam mkn keropok..hihi....

Uolls ada tak yang geng dgn syamimi...suka makan bawang goreng???

8 comments:

  1. salam ramadhan, hee makanan sayur2an yg berkhasiat tu mak, tp apsal belengging kepanasan yee ;p

    ReplyDelete
  2. mungkin sebab ranggup kot kak..lagi dia suka makan macam jajan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin kot jijah apatah lagi bila kita masak sendri

      Delete
  3. rasanya sebab rangup tu yang dia makan macam jajan.. hehehe macam2 kan budak2 nih..

    ReplyDelete
  4. Sha paling x suka bwg goreng..hehe..bgs anak mv, kecik2 da suka mkn bwg..

    ReplyDelete