Followers

Showing posts with label baju raya jakel. Show all posts
Showing posts with label baju raya jakel. Show all posts

Thursday, July 30, 2015

Raya With Gunung Kinabalu

Anak dusun+cinabisaya

Assalammualaikum...

Banyak2 gambar raya anak2 MV..Mv suka dengan gambar ni...masa ni kat kundasang tunggu abang ipar..dia nak bagi duit raya kat anak2 MV...MV tak turun...sebab mimi tidur...haikalayuwani turun....

nak dorang ni minta abah dia ambik gambar..berlatarbelakangkan gunung kinabalu yg tersergam indah..walaupun sudah jauh berbeza dari gunung kinabalu yang dulu...

pandai juga anak2 MV ni posing....abah dia just ambik picture jak...dorang psoing sendiri..tengok abang haikal....bergaya dengan baju upin ipinnya...wani n kakak ayu pun..dengan kurung upin ipin...

siap pegang botol susu lagi wani ni...alhamdulillah..ada rezeki lebih dapatlah beli baju upin ipin untuk anak2....beli pun masa tue promosi sudah....

korang suka tak gambar ni..comel kan??ahaks..larikk

Friday, July 24, 2015

Merah Di Raya kedua

Assalammualaikum....

with my anak2 soleh n solehah
Ceritera raya kedua....alhamdulillah...last minit beli baju raya anak2...permintaan anak2 untuk beli baju upin ipin di jakel tertunai juga..rezeki buat mereka...abah dia cakap sekali sekala..bukan selalu..reward buat HaikalAyu yg berpuasa penuh untuk tahun ke-3(haikal) tahun pertama(ayu)....
Velentine Family
Beli last minit warna tak banyak dah...lagipun size untuk ayu payah nak cari...last2 sama kan dgn baju wani....ambik marron..tup tup sampai part abg marron habis pulak...terpaksa ambik merah....baju dorang ni ada sale...murah lah dari harga asal
dengan my BFF
Mv pun beli satu baju merah polkadot...murah jer RM50...untuk suami dan mimi...tak sempat nak beli...lagipun suami MV ni kalau raya pertama jer pakai baju melayu...takpe tahun depan kita beli awal ok....
with my soul mate
Apa2pun...kami merah di raya kedua....kiranya berani mati punya warnalah..korang baju raya warna apa

Thursday, June 25, 2015

Baju Raya Upin Ipin 2015

Assalammualaikum...
Sumber google
salam 8 ramadan....hari ni nak cerita sikit pasal baju raya upin ipin jakel 2015..oleh kerana di TV selalu iklan..di jalan raya ada banner,,maka nya..HaikalAyuWani minta beli baju raya upin ipin untuk tahun ni...
Credit to Upin & Ipin
Perghh harga baju melayu jak starting RM79...kalau abg haikal un size nd atau lah berapa harga..hahaha.....tapi cantik pula baju upin ipin ni kan....kamu2 ada yang sudah beli kah ni utk anak2???

Nda ada diskaun lagi kah ni baju di jakel ahaks..larik.....Sapa yang berminat boleh lah dapatkannya di Jakel yang berdekatan dengan anda//