All About Love: resepi nasi ayam
Showing posts with label resepi nasi ayam. Show all posts
Showing posts with label resepi nasi ayam. Show all posts

Monday, June 29, 2015

Nasi Ayam Stim

1:00 PM
Nasi Ayam Stim
Assalammualaikum..

Nasi Ayam Stim Homemade
Ini menu berbuka ramadan ke 10...rq by anak2 n suami..nasi ayam stim..memang lama sudah drg rq mau berbuka nasi ayam mama buat...selalu dulu buat weekend..kira lama sdh lah nda buat nasi ayam ni...
air buah
Air pula MV buat air buah jer..MV mmg tak beli kat bazar..sebab tahun ni nak berbuka dengan juadah yg  homemade jer..walaupun berperang d dapur sendirian//tapi kepuasan dapat sediakan makanan berbuka tue lain rasanya..

Happy...sedih pun ada..tak sangka mampu buat sendiri..walaupun penat balik keja...korang ada tak yg sama menu MV ni
Read More

Wednesday, May 14, 2014

Model Nasi Ayam MV

4:43 PM
Model Nasi Ayam MV
Assalammualaikum..

Ni model makanan yang cumil

Tue dia wani...jadi model nasi ayam yang MV masak sempenan cuti wesak semalam..haikalayuwani Request nak makan nasi ayam..nak yang mama masak..so dengan bahan yang tak cukup MV masak jugalah guna resepi Family MV..iaitu resepi bapa MV..

Buat ayam stim dan berkuah kan kicap jer...dan sup sayur pahit..hihi..itu jer yang mampu sebab malas nak g beli lagi yang penting ada ayam....masak nasi guna sup rebusan ayam...yeah...puas hati anak2 makan dengan gembira...

Walaupun mama ni tak pandai masak alhamdulillah apa jer yg anak2 mama minta insyaallah pasti mama tunaikan.....

korang semua amacam boleh bukak gerai makan tak MV ni..hahaha
Read More