Followers

Thursday, June 21, 2012

Home » Touching!!!

Touching!!!

Salam...touching tgk pic ni...mcm mna perasaan korang bila tgk pic ni...jom kongsi ngan Ms Velentine

21 comments:

  1. dorang kaya dengan kasih sayang ;-)..alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. moral of the story :

    1: kekayaan tak menjamin pon kebahagiaan sampai ke mati . sibok kejar duit tercicir cinta .

    2: cinta sejati tak pernah tua . heeee .... so sweet

    okay lah mai nak pengsan kejap effect dari sweetness overload pic ini :P

    ReplyDelete
  3. touching !!!...sweet sgt...bahagia nya mrk :)

    ReplyDelete
  4. DORANG XKAYE NGAN DUIT TP DORANG KAYE NGAN KASIH SAYANG ..

    ReplyDelete
  5. miskin dengan duit, tp kaya dengan kasih sayang..nice~ :)

    ReplyDelete
  6. kasih sayang tidak mengira usia..

    ReplyDelete
  7. ksh sayang sejati x ternilan ngan wang ringgit.. so touch

    ReplyDelete
  8. nk kena tau gak ni pasangan suami isteri or pasangan skandal...kalo skandal x jd nk tacing arr hahaha

    ReplyDelete
  9. biarlah miskin harta tp kaya ksh syg..alhamdulillah, ksh syg mereka smpai bila2 kan..nk mcm ni jugak selalu...insyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  10. sangat menyentuh hati..berkasih syg sehingga ke tua,walapon tanpa harta..

    ReplyDelete
  11. alololo..sweetnya,
    moga kita suma mc tu kan :)

    ReplyDelete
  12. touching... bila tengok berhubungan yg berlandaskan kasih sayang dan bukan nya harta benda... :)

    ReplyDelete
  13. biar kita miskin tapi kaya dengan kasih sayang...sukeeeee

    ReplyDelete
  14. kasih sampai ke tua dan kekayaan bukan segalanya

    ReplyDelete
  15. sweet n touching nyer...cinta sampai syurga...

    ReplyDelete