Followers

Friday, June 8, 2012

Home » Cinta..Istimewa...Wanita

Cinta..Istimewa...Wanita


Hi Semua...bosan menekan no2 kat telefon....semalam baru je hbs buat follow up...hari ni kena buat lagi utk maklumkan majlis ditunda mak ai...So Jom layan Ms Velentine nak rilex2 jap..hehehe



Apa Komen korang tentang pic kat atas....Bg Ms Velentine bila kita cintakan seseorang tue kita kena terima kelemahan kekurangan dia....So sebab 2 Smpi hari menerima Mr Velentine apa adanya....walaupun dia bukanlah kaya..keja pun biasa2 je..yg penting kami bahagia...terutamanya dengan kehadiran My HaikalAyuWana




Seseorang yg dekat dgn kita tak semestinya istimewa..kan3x...yang penting siapa dia d hati kita...biarpun jarak atau kedudukannya di mana sekalipun...



Percaya atau tidak terpulang tp sibuk mcm mn pun seorrang wanita terutamanya yang bergelar isteri dan ibu pasti mereka akan mengingati suami dan anak2x mereka...penat mcm mn pun balik dr kerja mesti akan siapkan makanan utk anak2 dan suami...

Ada siapa2 yang nak kongsi pandangan ngan Ms Velentine....ok bye..




8 comments:

  1. nice entry..heheheh..
    kita harus terima siapa adanya dgn ikhlas...

    ReplyDelete
  2. mmg awak tak sia2 dipanggil miss velentine..haha..tapi betul jugak kata2 tuh=)

    ReplyDelete
  3. semuanya nice.. tp deqla paling setuju dgn ayat ke3..hahahaha

    ReplyDelete
  4. terima seadanya, Insyaallah. :)

    ReplyDelete
  5. Salam.

    Wanita memang lebih berperasaan dalam bab sayang ni kot. Sebab tu dia ingat sentiasa.

    ReplyDelete
  6. bila kita suka kan kekurangan itu, akan buat kita lebih hargai kelebihan die. ;)

    ReplyDelete
  7. suka entry niii ... biar sibuk macam mana pun , kalau dia perlu mai akan sentiasa cuba luang masa .

    ReplyDelete