Followers

Monday, June 25, 2012

Home » Ops...JAngan Salah Faham Yea...

Ops...JAngan Salah Faham Yea...

Salam...sebelum mula menyibukkan diri dgn buku2 yg nak di settlekan...sempat menjengukkan mata ke blog Ms Velentine yg x seberapa ni...hehehe....agak terkejut juga dgn komen kat blog Ms Velentine tentang Yang INI...maaf sekiranya ada yg salah tafsiran....

Sebenarnya entry 2 bukanlah tentang perasaan atau pun tragedi yang berlaku terhadap Ms Velentine..Tq pada yg sudi memberikan komen yg sgt baik...sebenarnya kalo nak tau Ms Velentine ni belajar aliran sastera so mmg x lari dr mau buat sajak..novel atau cerpen...

Hehehe....enrty itu hanyalah sebuah sajak yg belum ada tajuk...so ada siapa2 yg sudi bg tajuk yg terbaik...hehehe...

Oklah bye..

8 comments:

  1. hehe ttg sajak2 mmg ku fail!nak bagi tajuk..segan nyer takut org ketawa.hahaha

    ReplyDelete
  2. ooo begitu..baru ayu faham..hehe..tersalah faham sebentar..hehe

    ReplyDelete
  3. tajuk sajak... ikut leh kata hati kita pasti berbaik !

    ReplyDelete
  4. hmmm..tajuk leh kasi ala2 keegoan gitu

    ReplyDelete
  5. hahaha..mintak tajuk eh....nanti kan tajuk nye tak da kena mengena plak ngan sajak...

    ReplyDelete
  6. hehehe..sy dulu pn aliran sastera gak hehehe..

    ReplyDelete
  7. besajak ko mie..bah teruskan..he

    ReplyDelete
  8. saya belum baca lagi dear..hehe..

    dear sedih pulak saya ko tanya begitu tau..Kamu masih ahli GSF bah dear..huhuhu..

    nanti emailkan saya banner yang kamu mahu tu ye lalink :)

    ReplyDelete