Biar Putus Cinta...Jangan Putus Selipar Dekat Centre Point!!!! - All About Love

Thursday, June 21, 2012

Biar Putus Cinta...Jangan Putus Selipar Dekat Centre Point!!!!



Salam...hehehe,,mesti ada yg makan hati ngan tajuk entry Ms Velentine kali ni..jan marah ar....hehehe.....kenapa Centre Point???jeng3x....Sebab kiranya Centre Point shopping mall yg org Sabah selalu pg selain 1Borneo...hehehehe

Kenapa Ms Velentine fikir mcm 2????Dlu masa mula2 nak lapor diri kat Matrik Johor....Sya ngan husband tercayang bermalam kat KL semalam....kenapa kat KL????sebab first time dtg Kl xtau jalan so tggl kat umah abg ipar,,,,Esoknya kami naik bas dr Wangsa Permai ke Puduraya..masa n i semua smooth...tiada apa2 yang jadi...tp malang 2 nda berbau(chewah ayat power..) dlm perjalanan menyeberang ke Puduraya lagi sikit mau sampai tup2 selipar putus...nah kamu orang dpt bayangkan betapa malunya timeni..huhu....semua org tgk...

Dan Ms Velentine dgn muka nda tau malu buka selipar yg putus 2 dan teruskan jalan smpi puduraya...huhu,,,sebab 2 putus cinta 2 lbh baik dr putus selipar di tempat yang ramai org....Sebab kalo putus cinta lepas 2 kita diam2 jak org nda tau...lagipun org nda akan ketawakan kita..paling2 org simpati n then terus belanja makan...tp bayangkan kalo putus selipar di tempat yang ramai org..sdhlah banyak mata memandang lepas 2 kena bagi ketawa lagi...

Hish3x,,,hehehe...benda ni Ms Velentine nda pena ceta ngan siapa2 tp hari mau kongsi ngan kamu semua.hehe...biar kita putus cinta sekalipun ingat yg kita masih ramai lagi orang yg ambil berat tentang kita...bukan berat badan tau..hehe


Ok utk hadiah tgk pic d bwah..hehehe...bye..jan marah ar...
tp masa 2 selipar Ms Velentine cantik sikitlah dr ni//hehe

15 comments:

  1. hahahaha! rela aku putus cinta ya dr putus seliparr!..hahaha..

    ReplyDelete
  2. hehe tersenyum baca cita dear..tp tula pengalaman kan..skrg dh jd kenangan dan kenangan tak boleh delete ;-)

    ReplyDelete
  3. hehehehe..bahaya juga putus selipa ni.. bahayanya dari putus cinta... hehehe

    ReplyDelete
  4. hehehehe..bahaya juga putus selipar ni kan..

    ReplyDelete
  5. hehe kelakar nyer... salam kenal n dah follow u 169 ye

    ReplyDelete
  6. nah..kerelaan putus cinta bah..hihihihi

    ReplyDelete
  7. wangsa permai?? umah sape kat situ? dulu hubby deqla masa bujang dok situ la..dah biasa ke sana sbb adik ipar msh tggl sana..hihi..deqla pun pernah pts selipar kat opis, masa tu nk jln ke pasar tani bwh opis..boleh lak time nk melintas jln terpts..ya Allah malu amat..terpkse la jalan2 seret2 selipar..org dlm keta pndg jew...haha..smpai jew kat pasar tani tu cpt2 pegi kat gerai jual selipar, beli selipar baru... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. umah abg ipar....dlu dia dok sana...nasib deqla ngan ms velentine serupa

      Delete
  8. heeee...sabar je la kan..betui jugak ek...malu ......hahaha..dapat bayangkan...

    ReplyDelete
  9. selalu gak selipar putus..menandakan mmg kena ganti tapi sokmo time akhir bulan.waaa

    ReplyDelete
  10. mmg memalukan saat selipar putus di tgh perjalanan....mati kutu jap

    ReplyDelete