Pilih yang kedua... - All About Love

Monday, June 18, 2012

Pilih yang kedua...

Jika jatuh cinta dgn 2 org, pilih org kedua krna jika kita benar2 cintakn yg prtama, kita tk akn jatuh cinta yg kedua. #UstAzharIdrus”


Salam Ms Velentine nak kongsikan apa yg #UstAzharIdrus” sampaikan....bila fikir logik betullah apa yg disarankan...jika kita jatuh cinta dengan dua orang..pilihlah orang yang ke-2 sebab kalo kita betul2 cintakan yg pertama kenapa harus hati kita membri ruang pada yang kedua.....


Sedangkan dalam percintaan itu sendiri...kita kena menerima si dia apa adanya tak kisahlah jika dia  mempunyai kekurangan....bukannya menjadikan kekurangan itu sebagai batu loncatan utk membuka hati utk orang kedua....


Ni hanya pendapat Ms Velentine...sape yg setuju ngan Ms Velentine tq...tp yg x setuju jan marah atau kutuk Ms Velentine ok...sebab cukup sedih sdh ngan yang ni,,,hehehe....

ok bye...mau sambung keja...tp flu ni amat menganggu...nasib ada hot fm....bye

17 comments:

  1. ayat yg bestttt!!! setuju sbb terkena btg hidong sendiri..hihi...hubby adalah cinta deqla yg kedua setelah dikecewakan oleh cinta pertama.. :)

    ReplyDelete
  2. kalo ada yg ketiga..pilih yg ke tiga..begitu la seterusnya..means kna pilih yg last la ye ms velentine hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...betoi,..sehinggalah tiada yg seterusnye

      Delete
  3. huhu betul gak. tapi yang pertama tu kan cinta pertama. Dia sayang hana. yang ke2 tu hana sayang dia tapi dia xpasti syg hana ke x.huhu Susah la nak buat keputusan.

    Disebabkan masalah nie hana menyesal. kenapa hana bercinta. Kalu hana xbercinta mesti xjadi mcm ni.

    ReplyDelete
  4. betul tu dear wani sangat setuju apa yg UAI katakan :))

    ReplyDelete
  5. kebetulan nurul dah pilihan yang kedua dan hubby pun pilih nurul org yang kedua..hikhik

    ReplyDelete
  6. xtaulah kan..tp saya ni org kedua leonerz..huhu~~

    ReplyDelete
  7. ada kebenarnyer jugak ni...

    Masha adalah pilihan kedua si dear dan si dear jugak pilihan kedua Masha...hihi

    *semoga ni pilihan terakhir~ amin

    ReplyDelete
  8. nah hati-hati juga..kadang-kadang org kedua hadir untuk menguji cinta kita dngn orang pertama jeng jeng jeng.. ;)

    ReplyDelete
  9. ooo..baru tahu..baru terfikir jgk.,.tp kelakar gak ngn jwpn cik sally atas tu..haha

    ReplyDelete